swędzenie

21. Data: 2001-10-24 20:52:43

Temat: Re: Odp: TEST na swedzenie i ziewanie, jakanie, mazuzenie przez internet Re: swędzenie
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild napisał:

> Dariusz
> Ty jak coœ wymyœlisz ....:-))
> Ok.
> Reakcje zbliżone:
> ziewanie, radosne uœmiechy, swędzenie, przestrach, itd
> itd. łapiesz?
Przestrach trak, bo jest odruchem stadnym,
ale ziewanie, swedzenie ?
niby dlaczego ma byc odruchem stadnym ?

> To banalne instynktowne odruchy, - małpiatka.
Nie znam tego.
Czy to znaczy jak sie zaczne drapac przed klatka z malpiatkami, malpami
to one tez zaczna ?

> Wzrok i połšczenia mózgowe działajš również podœwiadomie.

Niestety jest to swiadome, tyle ze szybkie, swiadome i wyuczone.
Zanim sie zaczalem zajmowac budowaniem systemow sztucznej jazni,
sztucznej swiadomosci i podswiadomosci to tez myslalem ze podswiadomosc
to taki nieznany twor.

A model jest bardzo prosty np. procesor
Podswiadomosc oparta jest ta komunikacji procesora czyli mozgu z
pamiecia podreczna, w ktorej zapisane sa wszystkie odruchy i dzialania
nazywane podswiadomymi.
A uswiadomiona jazn analizuje procesy na poziomie komunikacji mozgu
(procesora) z pamiecia operacyjna .
I o ile ta pierwsza komunikacja odbywa sie okolo 100 krotnie szybciej od
komunikacji
z pamiecia operacyjna, to powstaje wrazenia bezwladnosci odruchow i
dzialan opartych na podswiadomosci.

Ale w tym celu wlasnie zbudowalismy stanowisko badawcze do badania
podswiadomosci.
I podswiadomosc to taki sam swiadomy proces , tyle ze realizowany ok.
100 razy szybciej.

Jak to dziala to kolejny przyklad.
Gdy zobaczysz obraz drog miasta w nocy przy zwiekszonej predkosci klatek
to wyglada ze samochody jezdza jak opetale, gwaltownie skrecaja, nie
wiadomo gdzie i
nazwiesz ze ich zachowanie oparte na podswiadomosci.
A wystarczy ze zwolnisz film i samochody zaczna jezdzic bardzo wolno i
juz
jest dostetecznie czasu do przemyslenia i przewidzenia kazdej reakcji,
kazdego skretu.

Zatem model sztucznej podswiadomosci jest juz dosyc trywialny.

> np. Unik - bo coœ leci.
> Zanim załapiesz, co, gdzie, po co, już jesteœ skulony.

Ale to jest trywialne. Proces zapamietany i wyuczony, odtwarzany w
zblizonej sytuacji.
Komunikacja mozgu z pamiecia podreczna i stad taka szybka reakcja.

Ale sa to reakcje wyuczone.

> Jeœli zajmiesz uwagę "słuchacza tym czym mówisz"
> możesz przekazać mu "podprogowo informację"
Nie mozesz.
Podprogowy przekaz to jest niestety mit.
Jezeli znasz jakiekolwiek eksperymenty to powteirdzajace to podaj adresy
www zrodel.

> To dobra technika do sprawdzenia, czy jesteœ słuchany.
> Gadasz, wcišgasz w rozmowę, i nagle drapiesz się po brodzie.
I co ?
Wszyscy sie podrapia ? ;)))

> Właœciwie każdy facet się podrapie. Oprócz tych co trenowali :-))

az musze sprawdzic. pojade jutro specjalnie autobusem

> Ale do kobiet tak nie trafisz łatwo. Lepszy mózg i już.
kto ma lepszy ?

> Szybciej pomyœlš słuchajšc Twoich wywodów (nie tracšc nic)
> jaki erotyczny masz podbródek :-)))

Ty to sie znasz na kobietach ;)
Mowisz ze patrza na samcow jak na zwierzyne ?

> Te techniki wykorzystujš służby spec.
> Bo tam kasę w opracowania włożono.
> Jednak czasami warto w praktyce mieć to na uwadze.
To pewnie dlatego tylu policjantow studiuje psychologie.

> /kyokpae/
Ziewanie przeciez oslabia i przygotowuje do snu, a nie do obrony.
Czy nie pomyliles czegos ?
Ziewamy przed zasnieciem, a nie przed walka.

> eTT
> Za wyssanie - sanie się należš. :-))

Dobry jestes.
Napisz cos wiexcej, bo mnie plecy strasznie sweeeeedzzzzzaaa.

..... podrapalem sie ..
teraz znow glowa mnie swedzi ...... uchhhh, .....jaka ulga
a teraz znow plecy ............. podrapalem sie namietnie
do drapania plecow musze chyba kupic taka lapke ;)

Jak czytam twoj post to wlasciwie wszystko mnie juz swedzi
musze uciekac na inna grupe
Ale napisz, bo jestes doskonaly w temacie.

pozdrowka
Jacek

Czy jakanie sie tekstowe przez internet tez moze byc zarazliwe ?

22. Data: 2001-10-24 22:05:12

Temat: Re: swędzenie
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał(a):

> Ja kupiłam sobie w aptece żel OILATUM, działa rewelacyjnie.

Na co jest ten żel?...Do mycia?

Pozdrawiam, Kaja
--
"Po co walczyć o coś, co nie jest Twoje?"
Antey

23. Data: 2001-10-25 03:43:16

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz

> Przestrach trak, bo jest odruchem stadnym,
> ale ziewanie, swedzenie ?
> niby dlaczego ma byc odruchem stadnym ?

Niepotrzebnie wmieszaleś "odruch stadny"
Jeśli rozmawiamy zajęci tematem i ja spojrzę w bok,
utrzymując tam wzrok przez chwilę, Twój wzrok tam podąży
odruchowo, choć będziesz zasłuchany w temacie.
Zwłaszcza jeśli będziesz.

> Nie znam tego.
> Czy to znaczy jak sie zaczne drapac przed klatka z malpiatkami, malpami
> to one tez zaczna ?

No mniej więcej :-))
Szybciej Ty się podrapiesz zafascynowany nimi. Odruchowo.

> [...]
> podswiadomosci.
> I podswiadomosc to taki sam swiadomy proces , tyle ze realizowany ok.

Nie mówię że to skomplikowane. Ale mogę powiedzieć, że uprościłeś.
Niepotrzebnie.

Model o którym mówisz będzie marnie spostrzegany, jeśli nie wyróżnisz trzech
elementów.
podświadomości, świadomości i samoświadomości.
1.oprogramowanie (zepchniete zachowania wyuczone)
2. logika i nauczanie własne
3. Wiem kim (czym) jestem i po co.

> [...]
> juz
> jest dostetecznie czasu do przemyslenia i przewidzenia kazdej reakcji,

No coś tam Ci świta :-))

> [...]
> zblizonej sytuacji.
> Komunikacja mozgu z pamiecia podreczna i stad taka szybka reakcja.

Trywialne to jest sprowadzenie do tak uproszczonego modelu.
Jeśli założysz, że w procesy te odbywają się poza Twoją percepcją świadomości
oraz to że tych procesów są setki (miliony) współbierznie dzałających.
A efektem ich na poziomie jaźni jest wiedza typu - "jadę ulicą"
To przestaje to być, aż tak banany proces.

> Ale sa to reakcje wyuczone.

Właśnie. Nie zaprogramowane. Wyuczone.

> Nie mozesz.
> Podprogowy przekaz to jest niestety mit.
> Jezeli znasz jakiekolwiek eksperymenty to powteirdzajace to podaj adresy
> www zrodel.

Mit to jest jeśli robi się badania pod publikę, a dokładniej dla kasy.
Czyli na zlecenie "zainteresowanych" z "odpowiednim wynikiem"

Przekaz podprogowy i nadprogowy to oczywistość.
Nie potrzebna dyskusja - kwestia "nazewnictwa"?
Lub potrzeby udowodnienia. Komu?

> I co ?
> Wszyscy sie podrapia ? ;)))
> az musze sprawdzic. pojade jutro specjalnie autobusem

Ciekawe jak zwrócisz, a później zajmiesz uwagę pasażerów? :-))
Spróbuj lepiej na lekcji lub kursie. Jak wciągniesz słuchaczy w temat.

> kto ma lepszy ?

Moim zdaniem One. Wiem, wiem - polemika zbędna :-))

> Ty to sie znasz na kobietach ;)
> Mowisz ze patrza na samcow jak na zwierzyne ?

Zwierze na zwierze patrzy jak zwierze, co w tym dziwnego :-))
Ty patrząc na laskę i ją oceniając, właściwie musisz się wyłączyć
z rozmowy. One nie.

> To pewnie dlatego tylu policjantow studiuje psychologie.

O ile się nie mylę to podstawy mają w programie. A zainteresowani
sięgają gębiej.

> Ziewanie przeciez oslabia i przygotowuje do snu, a nie do obrony.
> Czy nie pomyliles czegos ?
> Ziewamy przed zasnieciem, a nie przed walka.

No tu Ci poczucia humoru brakuje. Pierwsza rada - wyluzuj czasami.

> Czy jakanie sie tekstowe przez internet tez moze byc zarazliwe ?

Raczej nie, choć jeśli się wczujesz w rozmówcę to pewnie przejmiesz jego
zwrotu, później pomyłki, a z czasem możesz gadać jak on. Ale to Twój
mózg i Ty sobie nad nim panujesz lub nie.

No to tyle z podstaw bytu. ;-))

słabo reagujący na swędzenie eTT

24. Data: 2001-10-25 06:56:35

Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

W pl.sci.psychologia Dariusz <d...@p...onet.pl> napisal:
> A model jest bardzo prosty np. procesor
> Podswiadomosc oparta jest ta komunikacji procesora czyli mozgu z
> pamiecia podreczna, w ktorej zapisane sa wszystkie odruchy i dzialania
> nazywane podswiadomymi.

A swistak siedzi i zawija w te sreberka...

> Napisz cos wiexcej, bo mnie plecy strasznie sweeeeedzzzzzaaa.
(...)
> Jak czytam twoj post to wlasciwie wszystko mnie juz swedzi
> musze uciekac na inna grupe

myyydlooo wszystko umyje nawet uszy i szyje..
myyydloo mydlo pachnace jak kwiatki na lace... :)

--
,,lepiej nie robic czegos wcale niz robic cos, czego nie potrafisz.''

25. Data: 2001-10-25 07:16:10

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Witam,
| Chciałabym zapytać, czym może być spowodowane uporczywe swędzenie -
całego
| ciała - chociaż najbardziej od pasa w górę. To swędzenie trwa już prawie
dwa
| tygodnie, innych objawów nie ma właściwie - jedynie na dekoldzie pojawiły
| się drobne krostki, ale może są skutkiem drapania?
| Aha, trochę lepiej jest na dworze - pewnie od chłodu...
| Byłabym baaaardzo wdzięczna za informację czym to leczyć albo chociaż
| złagodzić:)

Może to być alergia. Często tak się objawia. Ciekawe czy swędzenie zmniejsza
się, gdy weźmiesz coś antyalergicznego?
Pozdrawiam Teresa

26. Data: 2001-10-25 10:00:09

Temat: Re: swędzenie - od autorki:)
Od: "Adas" <p...@m...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta wrote in message <9r6e2n$gru$1@news.tpi.pl>...
>Dzięki za porady:)
>Na razie spróbuję tego żelu, bo poczytałam o półpaścu i było tam coś o
>jednej stronie ciała, a ja jestem jednym wielkim obustronnym swędzeniem;-)

A moze ospa wietrzna ?
Adas

27. Data: 2001-10-25 11:08:01

Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to wynik doskonalych manier
> nie wypada sie drapac w towarzystwie ;)

ale ja mam półpasiec - i co ty na to?

28. Data: 2001-10-25 14:49:05

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze masz na cos uczulenie.
jakis proszek, krem, produkt spozywczy?

--
Pozdrawiam.

Anhela
> Dzięki za porady:)
> Na razie spróbuję tego żelu, bo poczytałam o półpaścu i było tam coś o
> jednej stronie ciała, a ja jestem jednym wielkim obustronnym swędzeniem;-)
>
> marta

CLARITINE - czym zastapic (bez Rp) ?
cukrzyca - 1048 (czego?)
problem z soczewkami kontaktowymi