sweter zolty raglan Sandra 12/2004

1. Data: 2005-08-09 07:55:50

Temat: sweter zolty raglan Sandra 12/2004
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, zdobylam Sandre ale po rosyjsku;)
moze ktoras ma dostep do skanera i moze mi zeskanowac, albo zrobic zdjecie
jednego modelu - tego ktory jest na tym zdjeciu
http://news.knitting-info.ru/lib/mag_knit/rus/sbr-nm
b/2004/12/20050214105436/discuss/0
mam opis po rosyjsku, ale ja z rosyjskim niebardzo:(
Jak nie zdobede opisu po polsku, bede jakos probowac, ale moze ktoras z Was
ma?:)
MadziaK

2. Data: 2005-08-09 08:08:24

Temat: Re: sweter zolty raglan Sandra 12/2004
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

, albo zrobic zdjecie
> jednego modelu - tego ktory jest na tym zdjeciu

http://news.knitting-info.ru/lib/mag_knit/rus/sbr-nm
b/2004/12/20050214105436
/discuss/0
> MadziaK

mam na 99%.
Poszukam,
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

3. Data: 2005-08-09 08:28:28

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeszukałam całe dwa segregatory. W końcu okazało się, że z tej sandry
właśni robię sweterek (biało-czarny z karczkiem) i leży na samym wierzchu :)
Gapa ze mnie
Zdjęcie poleciało na priv :)
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

ubranka dla Barbie [szycie]
[szydełko] sukieneczki dla małej modnisi
[xxx] Nici lub mulina Kreinik
[xxx]poszukuję konia
[szycie] Etykieta zastępcza... (pytanie z gatunku łopatologii stosowanej :)