świadczenia po porodzie

1. Data: 2004-09-20 08:24:23

Temat: świadczenia po porodzie
Od: "dagmarka" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w ciąży.Obecnie nie pracuję,mąż w państwowym zakładzie.Posiadam II
grupe inwalidzką.Pobieram rentę socjalną + dod.pielęgnacyjny z ZUS-u.Tam też
jestem ubezpieczona.Czy w związku z porodem należą mi się jakieś świadczenia?
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

2. Data: 2004-09-20 13:30:18

Temat: Re: świadczenia po porodzie
Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dagmarka" <8...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Czy w związku z porodem należą mi się jakieś świadczenia?
> Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
(...)

Witam

Z pewnością należy się Pani dodatek z tytułu urodzenia dziecka. Jak sama
nazwa wskazuje jest to "dodatek", a konkretnie do zas. rodzinnego, czyli
trzeba spełniać warunek nieprzekroczenia kryterium dochodowego tj. 504 zł
(netto) na osobę lub 583 zł(netto) m-cznie jeśli w rodzinie jest
niepełnosprawne dziecko.
Dodatek ten wynosi 500 zł.
W 2004 roku wyjątkowo, składając wniosek o świadczenie, wykazuje się dochody
za rok 2002.

Pozdrawiam

Jeanne

Igrzyska parapolityczne
załatwianie wózka
My tez tworzymy wspolczesna "demokracje"
Sprzedam petle indukcyjna
Jak zarabiać na inwalidach?