"swieczki" do starego zyrandola

1. Data: 2004-01-26 08:40:43

Temat: "swieczki" do starego zyrandola
Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupilem wczoraj stary zyrandol art-deco takimi swieczkami
http://ogloszenie.webpark.pl/swieczka.jpg dlugosci 10 cm i srednicy 2,5 cm.
Mam jednak problem do brakuje w nim 2 takich "swieczek". Wykonane sa one z
jakiegos miekkiego materialu podobnego do tektury w zoltawym odcieniu.
Mam pytanie czy jest szansa ze kupie gdzies jeszcze takie swieczki ?
Chodzi o to zeby byly jak najbardziej podobne to tej na zdjeciu - zeby nie
bylo potrzeby wymiany pozostalych.
Moze ktos zna jakis sklepik wysylkowy oferujacy takie bajery ?
Dzieki
Pozdrawiam
Crik

1. Data: 2004-01-26 20:25:39

Temat: Re: "swieczki" do starego zyrandola
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crik" <c r i k @ w p . p l> napisał w wiadomości
> [...]
> bylo potrzeby wymiany pozostalych.
> Moze ktos zna jakis sklepik wysylkowy oferujacy takie bajery ?

a skąd jesteś to postaram się podać najbliższy adres
jestem, że tak powiem z branży więc trochę sie oriętuję ...
Piotr

1. Data: 2004-01-27 07:16:15

Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

> a skąd jesteś to postaram się podać najbliższy adres
> jestem, że tak powiem z branży więc trochę sie oriętuję ...

jestem z Pomorza a dokladniej Tczew
Bede wdzieczny za wskazowki
Pozdrawiam
Crik

1. Data: 2004-01-28 21:38:28

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem z Pomorza a dokladniej Tczew
> Bede wdzieczny za wskazowki
> Pozdrawiam
> Crik

http://www.vsk.com.pl
najbliżej, ale sądzę, że trzeba podjechać osobiście, raczej niechętnie coś
wyślą, bo są, że tak powiem zarobieni ...
Piotr

1. Data: 2004-01-29 06:03:25

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najbliżej, ale sądzę, że trzeba podjechać osobiście, raczej niechętnie coś
> wyślą, bo są, że tak powiem zarobieni ...

znaczy sie zarobieni w pozytywnym znaczeniu
Piotr

nietypowe kompakty warszawskie
Sedes kompaktowy Cersanit EKO2000 E020N
Uszczelnianie okien