święta a spędzenie je

1. Data: 2004-12-18 10:02:17

Temat: święta a spędzenie je
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanie
jak to u was bylo zanim jeszcze poslubiliscie swoja druga polowke
albo jak to jest jak juz ktos ma wspolne plany na przyszlosc
jak spedzacie swieta - razem czy osobno
czy powiedzenie "24 i 25 spedzasz z rodzina a 26 z nia"
jesli ona juz zna ta rodzine
swieta sie spedza z rodzina czy z osobami ktore sie kocha?

2. Data: 2004-12-18 13:10:23

Temat: Re: święta a spędzenie je
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli ona juz zna ta rodzine
> swieta sie spedza z rodzina czy z osobami ktore sie kocha?

co roku sie to zmienia ,w tym roku wigilia u mojej tesciowej w pierwszy
dzien swiat jedziemy do moich rodziców gdzie spędzimy 1 i 2 dzien świąt.w
przyszłym roku odwrotnie .
p.

3. Data: 2004-12-18 13:10:28

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli ona juz zna ta rodzine
> swieta sie spedza z rodzina czy z osobami ktore sie kocha?

Uwazam ze przy odrobinie dobrej woli wszystko da sie tak zgrac aby byl wilk
syty i owca cala.
Wigilie spedza sie zazwyczaj w gronie najblizszych tzn z rodzina ,pozostale
dni mozna spedzic z sympatia.
Nie wiem o co dokladnie pytasz ,w jakim zwiazku
jestes:małżeńskim,narzeczeńskim czy dziewczyna-chlopak.

Magda

4. Data: 2004-12-18 13:22:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:
> [...]
> jesli ona juz zna ta rodzine
> swieta sie spedza z rodzina czy z osobami ktore sie kocha?

My spędzaliśmy razem nawet przed ślubem, z moją rodziną. Ponieważ moja
rodzina mieszka daleko od nas, więc jak już pojechaliśmy, to całe święta
tam spędzaliśmy. Pewnie gdyby to było w tym samym mieście, to jeden
dzień świąt spędzilibyśmy z rodziną TZ a jeden z moją, tak myślę. Ale
wszytsko oczywiście zależy od tego, kto się czuje bardziej z rodziną
związany. U nas jest tak, że to mi bardziej zależy na spędzaniu świąt z
moją rodziną, więc częściej jeździmy do mnie.
Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2004-12-18 13:33:50

Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes:małżeńskim,narzeczeńskim czy dziewczyna-chlopak.
chlopak dziewczyna ale powazne plany juz sa
chodzi o to ze ja z moim nie bede widziec sie w swieta bo 24 i 25 spedza z
rodzina a jego mama jest zdania ze skoro nie jestem jego zona to i nie
rodzina czyli nie powinnam isc z nimi a jak go zaprosilam do mnie to nie bo
on idzie do rodziny

6. Data: 2004-12-18 13:49:18

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy powiedzenie "24 i 25 spedzasz z rodzina a 26 z nia"
> jesli ona juz zna ta rodzine
> swieta sie spedza z rodzina czy z osobami ktore sie kocha?

A rodziny się nie kocha?
Jeżeli chodzi o narzeczonego, to mozna spedzić razem z nim u mojej i jego
rodziny. 3 dni to dużo czasu, aby obdzielić go wizytami u obu rodzin.
DD

7. Data: 2004-12-18 14:08:25

Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rodziny się nie kocha?
> Jeżeli chodzi o narzeczonego, to mozna spedzić razem z nim u mojej i jego
> rodziny. 3 dni to dużo czasu, aby obdzielić go wizytami u obu rodzin.
wiec i tak spedzacie razem
razem idziecie do jednej i drugiej rodziny

8. Data: 2004-12-18 16:47:33

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzina a jego mama jest zdania ze skoro nie jestem jego zona to i nie
> rodzina czyli nie powinnam isc z nimi a jak go zaprosilam do mnie to nie

skoro juz przed slubem bardziej liczy sie zdanie mamy to współczuje
,przecież wizyta na godzine czy 2 to nirmalna sprawa jesli plany slubu juz
sa .
p.

9. Data: 2004-12-18 18:17:03

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Dec 2004 14:33:50 +0100 I had a dream that Ela <e...@o...pl>
wrote:
> [...]
> rodzina czyli nie powinnam isc z nimi a jak go zaprosilam do mnie to nie bo

Aha, a on w ogóle jest dorosły? Potrafi zawiązać buty bez pytania mamy o
zgodę? :)

10. Data: 2004-12-18 22:36:12

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzina a jego mama jest zdania ze skoro nie jestem jego zona to i nie
> rodzina czyli nie powinnam isc z nimi a jak go zaprosilam do mnie to nie

A ile macie latek ze tak wscibska bede?:)

Magda

poradzcie :) co na prezenty i Wigilia :)
Pomóż mi i zarób 100 zł...
Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci
Może ktoś wie?
leczenie niepłodnosci w Poznaniu