święta, jak poradziliście sobie?

1. Data: 2004-10-25 20:14:41

Temat: święta, jak poradziliście sobie?
Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po rozstaniu, po zdradzie, po rozłące na zawsze. Jak się czuje człowiek w
święta BN?
Nastąpi kryzys?
Zaplanowałem wyjechać gdzieś z córą daleko i zaszyć się cichutko.
Święta, czas rodzinny i taki uroczysty.

Jacobs

PS. gdzie się podział Sokrates ?

2. Data: 2004-10-25 20:24:21

Temat: Re: święta, jak poradziliście sobie?
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacobs400 napisał:

> Po rozstaniu, po zdradzie, po rozłące na zawsze. Jak się czuje człowiek w
> święta BN?
> Nastąpi kryzys?

Mieszam fusy, mieszam i.... nie wiem ;)

> Zaplanowałem wyjechać gdzieś z córą daleko i zaszyć się cichutko.
> Święta, czas rodzinny i taki uroczysty.

Dobry pomysł.

> PS. gdzie się podział Sokrates ?

Ryszył tyłek i zamiast gadać wziął się do roboty?

Eulalka

3. Data: 2004-10-25 21:10:23

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> święta BN?
> Nastąpi kryzys?
> Zaplanowałem wyjechać gdzieś z córą daleko i zaszyć się cichutko.

Jak się tak zaszyjecie z dzieckiem to możecie się naprawdę samotnie poczuć.
Może jeden dzień dla siebie i dziecka wystarczy?
Nie ma tam jakiejś babci/dziadka?

4. Data: 2004-10-26 06:22:35

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ryszył tyłek i zamiast gadać wziął się do roboty?
>
> Eulalka

w sensie dosłownym? ;)

5. Data: 2004-10-26 06:33:36

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

>Nie ma tam jakiejś babci/dziadka?

No właśńie w tym problem. Przez 6 lat bardzo związaliśmy się z rodziną mojej
żony. To u nich zawsze były wszelkie święta i uroczystości. Moja mama, ma
swoją "rodzinę", siostrę i jej dzieci, męża. Mój ojciec nie utrzymuje z nami
kontaktów od 15 lat. To będzie trudne, bo wraz z odejściem mojej żony do
innego, jej rodzina mnie "wykleła", bo mnie obwinia za zdradę mojej żony i
za wszelkie zło jakie się dzieje. Lepszy wróg zza miedzy niż jakiś daleki.
Podsumowując, nie mam nikogo gdzie mógłbym spędzić jakiekolwiek święta.
Nigdzie też nie będe czuł atmosfery świątecznej. Dlatego się zapytałem,
ludzi jak sobie poradzili.
Może umyję okna w domu ;) Prasowanie to koszmar.

Jacobs

6. Data: 2004-10-26 06:59:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> Po rozstaniu, po zdradzie, po rozłące na zawsze. Jak się czuje człowiek w
> święta BN?
> Nastąpi kryzys?

Tylko jeśli sobie na to pozwolisz...
Ale z doświadczenia wiem, że lepiej być wśród ludzi - masz rodziców? Albo
rodzeństwo, bliskich przyjaciół z którym moglibyście spędzić święta?
Zaszywanie się daleko nie jest najlepszym sposobem. A rodzina to nie tylko
2+1 ale również babcie, ciocie, zaprzyjaźnione osoby.

pozdrawiam

Monika (która ma za sobą już 4 BN w układzie 1+1 + cała reszta - czyli
babcia, dziadek, wujek, prababcia etc i 4 samotne sylwestry z Młodym śpiącym
za ścianą)

Problem-rozwod-dziecko
Zwierze w domu
Mieszkanie....
(bez tematu)
Ciekawa ankieta - zapraszamy do wypełnienia!