swieta - zyzcenia

1. Data: 2003-04-16 08:28:44

Temat: swieta - zyzcenia
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy, życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt. :-)
Miłego odpoczynki w ogrodach i na działkach :-)
Od jutra urlopuję i pracuję na działeczce :-))

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2003-04-16 08:36:53

Temat: Re: swieta - zyzcenia
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tobie wobec tego tez milego odpiczynku :) I slonca lub sniegu - co
wolisz ;)

krycha wrote:
> Moi Drodzy, życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt. :-)
> Miłego odpoczynki w ogrodach i na działkach :-)
A co z tymi, co na parapetach zyja? :(

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2003-04-16 09:25:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dv3j7b.sbi.ln@dns.zkz.com.pl krycha
<k...@p...onet.pl> napisał(a):
> Moi Drodzy, życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt. :-)
> Miłego odpoczynki w ogrodach i na działkach :-)
> Od jutra urlopuję i pracuję na działeczce :-))

Hejka. To ja dziękuję i wzajemie ale muszę się brać za mycie okien.
Pozdrawiam świątecznie Ja...cki

H.Z: Wyspiański krytykuje inteligencję za jej chęć zbliżenia się z
chłopstwem w niewłaściwy sposób. :-)

4. Data: 2003-04-16 09:37:33

Temat: Odp: swieta - zyczenia
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
(...)
> A co z tymi, co na parapetach zyja? :(

Oczywiście miłego parapetowania :-)))

Pozdrawiam Krycha

5. Data: 2003-04-16 14:07:53

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in

> Moi Drodzy, życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt. :-)
> Miłego odpoczynki w ogrodach i na działkach :-)
> Od jutra urlopuję i pracuję na działeczce :-))

Szczesliwa kobieta!
Pozazdroscilam i tez od jutra urlopuje, wiec:
wszystkim grupowiczom zycze pogodnych, cieplych swiat (pracowac sie nie da,
ale przyjemnie patrzec, jak rosnie), smacznego jajka, chrzanu i mazurka, no
i odpoczynku od stresow codziennosci
Pozdrowienia swiateczne - Ewa Sz.

Brzoskiwinie
Golteria