świetlóki stwerowane pilotme

1. Data: 2010-03-01 20:10:28

Temat: świetlóki stwerowane pilotme
Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie, jak tu
http://tinyurl.com/y8c5hyy

Używa ktoś ? Zastanawiam się czy nie kupić ( mam żarówki, do świetlówek ma
duży dystans, alo może się uprzedzam), ale z drugiej strony możliwośc
zgaszenia światła pilotem z łóżka, albo ściemnienia /rozjaśnienia jest
kuszaca :)

2. Data: 2010-03-02 00:27:28

Temat: Re: świetlóki stwerowane pilotme
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> [...]
> duży dystans, alo może się uprzedzam), ale z drugiej strony możliwośc
> zgaszenia światła pilotem z łóżka, albo ściemnienia /rozjaśnienia jest

Ja kiedyś w biedronce kupiłem za 30 zł pilot radiowy z 3-ma gniazdkami,
2 gniazdka rozebrałem i podłączyłem pod żarówkę, tyle, że mam tylko
jednym przyciskiem włącz, a drugim wyłącz, bez ściemniania. Z instrukcji
po angielsku wynika, że da radę 2 takie zestawy połączyć ze sobą i
używać za pomocą 1 pilota włączania i wyłączania 6 urządzeń właśnie
wciskając ten sam przycisk, ale nie mam drugiego zestawu, aby to
sprawdzić, a do 2 przycisków przywykłem.

3. Data: 2010-03-02 06:21:23

Od: "Rylen" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
> pomocą 1 pilota włączania i wyłączania 6 urządzeń właśnie wciskając ten
> sam przycisk, ale nie mam drugiego zestawu, aby to sprawdzić, a do 2
Ja kupiłem 3 3 takie komplety (też w Biedronce) Więc potwierdzam
że można dowolnie ustawiać, np: z jednego pilota załączać wszystkie 9
gniazdek, bo zarówno w pilocie jak i w każdym gniazdku są indywidualne
przełączniki.Można ustawić też tak że z każdego (z trzech) pilota załączac
dowolne gniazdko.
No a teraz jak to w "praktyce" działa.
Każde gniazdko pobiera około 5W w "standby" !
Czasami się zdaża że załączysz urządzenie a zabraknie na chwilę światła
to już się nie włączy. (generalnie to pamięta stan w jakim go ustawiliśmy)
No i co do czułości, czyli odległości.
na15-20 m to działa. (teren otwarty) w domku jednorodzinnym już
niekoniecznie,
Ale praktycznie każde gniazdko ma inną czułość i należy "dobrać"
Mnie sie udało ( z 9ciu gniazdek ) dobrać 2 które dziłają na ponad 50m.
Jest to kwestia podstrojenia ( cienkim śrubokrętem ) ale trzeba nieco
doświadczenia.

Rylen

4. Data: 2010-03-02 12:24:57

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest kwestia ściemniania świetlówek czyli specjalnie do tego celu
przystosowanych świetlówek. Mam tej firmy świetlówkę i struję ze
zwykłego regulatora legranda. Jest tylko jeden problem-ile w pełnych
mocach świetlówka daje w miarę przyjemną barwę, to obniżając natężenie
światła barwa staję się chłodna
Pdr.M

Wystawić pralkę z łazienki - jak podłączyć
ocieplanie dachu
Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?
Mrugające żarówki
Fifty - fifty