Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?

1. Data: 2010-02-28 07:46:11

Temat: Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?
Od: "Le5zek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś widzial miejsce w Polsce, gdzie mozna kupic patelnie do robienia na
parze jajek w koszulkach. W UK takie jajka nazywaja sie 'poached eggs' i
taka patelnie mozna kupic w kazdym markecie. Wyglada circa tak
http://skocz.pl/dbsnq. A u nas ktos widzial?

--
Le5zek Grelak

2. Data: 2010-02-28 10:45:15

Temat: Re: Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?
Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Le5zek pisze:
> [...]
> robienia na parze jajek w koszulkach. W UK takie jajka nazywaja sie
> 'poached eggs' i taka patelnie mozna kupic w kazdym markecie. Wyglada

Z ciekawości poszukałam w google i było wśród wyników na pierwszej
stronie coś takiego:
http://gramida.pl/product_info.php?cPath=21&products
_id=69

3. Data: 2010-02-28 10:50:17

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

mamqa wrote:

> Z ciekawości poszukałam w google i było wśród wyników na pierwszej
> [...]

Leży u mnie w piwnicy - prezent od mojej śp. babci. Prócz tego mam drugą
dołkownicę - bo tak po polsku nazywa się to naczynie kuchenne, do smażenia
na smalczyku lub masełku.

4. Data: 2010-03-03 16:21:55

Od: "Le5zek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup

_id=69

Dzięki, o to chodziło. Ale urządzenie za 170 zł do zrobienia 2 jaj? Ktoś to
sprowadza z UK i dowala kosmiczną marżę.
Swoją droga ciekawe, jakich słow kluczowych uzyles by to znaleźć.

> Leży u mnie w piwnicy - prezent od mojej śp. babci. Prócz tego mam drugą
> dołkownicę - bo tak po polsku nazywa się to naczynie kuchenne, do smażenia
> na smalczyku lub masełku.

Ja nie mówię o patelni do smażenia jaj w dołkach. To nie o to chodzi. Taka
patelnia to jest w każdym sklepie.
W naczyniu, którego szukam się nie smaży, tylko paruje.

--
Le5zek Grelak

5. Data: 2010-03-03 16:47:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Le5zek" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
> patelnia to jest w każdym sklepie.
> W naczyniu, którego szukam się nie smaży, tylko paruje.

To była ta pierwsza z dwóch w piwnicy. Trudno nazwać parowaniem gotowanie
jajek w dołkach, w kąpieli wodnej.

6. Data: 2010-03-03 16:49:25

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Le5zek" <l...@o...pl> wrote in message

> W naczyniu, którego szukam się nie smaży, tylko paruje.

Dokładnie gotuje w kąpieli wodnej, moja jest na cztery miseczki...

7. Data: 2010-03-03 16:59:59

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> "Le5zek" <l...@o...pl> wrote in message

> Dokładnie gotuje w kąpieli wodnej, moja jest na cztery miseczki...

Nie wiem, skąd ta cena - powinne być około 20zł za wkładkę i miseczki -
reszta to zwykły rondelek ze szklaną pokrywką.

8. Data: 2010-03-04 07:55:36

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Le5zek pisze:

_id=69

> Dzięki, o to chodziło. Ale urządzenie za 170 zł do zrobienia 2 jaj? Ktoś
> to sprowadza z UK i dowala kosmiczną marżę.
> Swoją droga ciekawe, jakich słow kluczowych uzyles by to znaleźć.

"patelnia do gotowania jajek na parze"

A swoją drogą: "użyłaś" :)

Pozdrawiam.

9. Data: 2010-03-05 02:28:16

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

mamqa wrote:

> "patelnia do gotowania jajek na parze"
>
> A swoją drogą: "użyłaś" :)
>
> Pozdrawiam.

Praktycznie to gotowanie odbywa się w kąpieli wodnej, para jedynie ścina
jajka od góry - dla równomiernosci struktury jajka

Mrugające żarówki
Fifty - fifty
Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
Patelnia do smazenia miesa, warzyw i ryb
Szukam firmy która wyremontuje stary dach. [dolnośląskie]