Szukam firmy która wyremontuje stary dach. [dolnośląskie]

1. Data: 2010-02-26 11:20:53

Temat: Szukam firmy która wyremontuje stary dach. [dolnośląskie]
Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuję jakiejś sprawdzonej firmy, która podejmie się remontu dachu na
poniemieckim budynku. Powierzchnia dachu około 150m2. Do wymiany kilka
krokwii, z pewnością łaty. No i oczywiście wymiana dachówki.

Czy ktoś ma pozytywne doświadczenia z jakąś firmą? albo fachowcami?
Jakie są orientacyjne koszty?
Jeśli cena będzie przystępna to możliwe iż zlecę od razu ocieplenie
dachu od wewnątrz budynku.

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

2. Data: 2010-02-26 11:36:03

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 26 Feb 2010 12:20:53 +0100, -=Elwood=- napisał(a):

> Czy ktoś ma pozytywne doświadczenia z jakąś firmą? albo fachowcami?
> Jakie są orientacyjne koszty?
> Jeśli cena będzie przystępna to możliwe iż zlecę od razu ocieplenie
> dachu od wewnątrz budynku.

Współpracuję na polu promocji z firmą Eurodachy. Lojalnie mówię że żadnego
dachu dla mnie nie zrobili, ale z www wynika, że znają się na rzeczy ;)

http://eurodachy.eu/

Możesz do nich zadzwonić i dopytać, coś pewnie podpowiedzą wyjaśnią, są w
porządku ludzie no :)

--
Kapsel
http://kapselek.net

3. Data: 2010-02-26 13:05:09

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakie są orientacyjne koszty?
> Jeśli cena będzie przystępna to możliwe iż zlecę od razu ocieplenie dachu

wrzuc to pl.misc.budowanie
tam szybko Ci pomoga

pozdrawiam
Andrzej
www.hana.com.pl

4. Data: 2010-02-26 13:50:01

Temat: Re: Szukam firmy kt?ra wyremontuje stary dach. [dolno?l?skie]
Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-26 14:05, HANA pisze:

> wrzuc to pl.misc.budowanie
> tam szybko Ci pomoga
Dzieki, pozdrawiam.

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

5. Data: 2010-02-26 19:12:21

Od: digitaladam <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-26 12:20, -=Elwood=- pisze:
> Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.

http://www.bartyla.pl/

Prosba o klikniecie
HOP! ŠA! ŠA!