syso jest wielka!chwale jej buleczki!

1. Data: 2003-11-23 16:11:49

Temat: syso jest wielka!chwale jej buleczki!
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

syso - robilam je juz 2 razy - sa bardzo proste i
przepyszne!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-11-24 12:57:19

Temat: Re: syso jest wielka!chwale jej buleczki!
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> syso - robilam je juz 2 razy - sa bardzo proste i
> przepyszne!!!!!!!!!!!!!!!!!

A wyrabialas je w maszynce? Ja takiego ustrojstwa nie mam, a chetnie bym to
przetestowala. Ciekawa jestem, czy duzo roboty przy wyrabianiu.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-11-24 16:45:43

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A wyrabialas je w maszynce? Ja takiego ustrojstwa nie mam, a chetnie bym
> przetestowala. Ciekawa jestem, czy duzo roboty przy wyrabianiu.

NIE...nie mam maszynki - ale wogole nie zagniatalam - spowodowalam tylko, ze
skladniki sie wymieszaly na jednolita mase - trwalo to krocej niz 5 minut -
i chwala bogu, bo nie cierpie zagniatac:)

1. Data: 2003-11-25 08:06:27

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> syso - robilam je juz 2 razy - sa bardzo proste i
> przepyszne!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pod jakim haslem szukac przepisu ?

Marek

1. Data: 2003-11-27 09:13:13

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> syso - robilam je juz 2 razy - sa bardzo proste i
> przepyszne!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mozna prosic o przepis ?

Marek

1. Data: 2003-11-27 10:09:30

Od: "KasiaA " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Powichrowski <m...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> >

> Mozna prosic o przepis ?

Proszę bardzo:

B i a l e b u l e c z k i S y l w i i

Jesli chodzi o make, to ja daje pszenna chlebowa, ktora kupuje u nas w
piekarni, bo w sklepach takich nie ma.

230 ml wody (cieplej)
2 lyzki cukru lyzeczka soli
3 dkg masla stopionego albo zmiekczonego albo 2-3 lyzki oliwy
3 dkg mleka w proszku pelnego (ok. 2 czubate lyzki)
50 dkg maki
3 dkg swiezych drozdzy lub paczka (7 g) suszonych

I w takiej kolejnosci jak napisalam wrzucasz do maszynki. Ma sie uformowac
kulka w trakcie wyrabiania, jesli sie za bardzo klei to dodaj troszke maki,
ale zeby nie bylo za twarde. I zostaw na cykl wyrabiania. Potem wyjmujesz i
formujesz bulki itp. Zostaw do wyrosniecia, ja zostawiam zawsze na papierze
do pieczenia, odchodzi zamieszanie ze smarowaniem itp i jak podrosnie (ok.
30-50 minut) posmaruj bialkiem roztrzepanym z odrobina zimnej wody i do
pieca na ok. 20 min. temp. 180 stopni.

Nie potrzeba mąki chlebowej, ja robię ze zwykłej pszennej (550 lub 650),
bułeczki są kruche i wspaniałe w smaku. Z tych proporcji wychodzi mi 12
bułeczek.

Kasia

Shanghai (kurczak po chińsku) poszukuje strasznie dlugo pomuzcie:)
Słód zamiast cukru ?
Czy ktoś widział delektynkę w Wawie?
Olej z ostu.
ostrygi