szablony ozdób choinkowych

1. Data: 2004-12-03 17:14:14

Temat: szablony ozdób choinkowych
Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane dziewczyny!
Wiem, że jesteście niezawodne i dlatego zwracam się do Was z prośbą :
może podczas wędrówek po necie rzuciły się Wam w oczy wzorki, szablony
ozdób choinkowych, które mogłyby zrobić dzieci? Chodzi mi o aniołki,
mikołaje itp. zabawki, dosyć proste (dzieciaczki są w podstawówce). Będę
bardzo wdzięczna za podrzucenie namiarów. :)
--
pozdrówka
gablo

1. Data: 2004-12-03 17:17:13

Temat: Re: szablony ozdób choinkowych
Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze zapomniałam dodać, że chodzi mi o ozdoby z materiałów
papierniczych, a nie szydełkowe, czy na plastikowej kanwie.

--
pozdrówka
gablo

1. Data: 2004-12-03 17:33:43

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

gablo wrote:
> [...]
> mikołaje itp. zabawki, dosyć proste (dzieciaczki są w podstawówce). Będę
> bardzo wdzięczna za podrzucenie namiarów. :)

Niedawno byla podawana strona z sercami papierowymi, oczywiscie linku
nie zapisalam, ale za to same serca mam na dysku - slac?

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-03 17:47:08

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedawno byla podawana strona z sercami papierowymi, oczywiscie linku
> nie zapisalam, ale za to same serca mam na dysku - slac?

Jasne, że tak! Czekam :)

gablo

1. Data: 2004-12-03 18:51:35

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A oto adres do serc:
http://permo.homepage.dk/xmsheart.htm

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-12-03 19:33:07

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

gablo wrote:

> Jasne, że tak! Czekam :)

To juz leci.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-03 19:47:21

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedziałam, że jesteście niezawodne, a do tego błyskawiczne.
Dzięki ogromne - tak mi się spodobały te serca, że chyba ranek mnie
zastanie zanim wypróbuję wszystkie kombinacje i możliwości.
Jeszcze raz dziękuję :)))

--
pozdrówka
gablo

1. Data: 2004-12-03 21:27:10

Temat: [druty] co to za oczko?
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Salve!

Poratujcie, bo sie chyba zalamie :(
Robie sweter ze "Swetrow" nr 7/2004 model 7 i utknelam na wzorze
plecionym. Mam zrobic oczko, ktore jest opisane nastepujaco: "1 o. śg.
za oczkiem na szer. 1 o. i na wys. 1 rz". Czy ktoras z Was wie, co to
za dziadostwo? Bo ja nie znalazlam tego w zadnej z Burd "Druty i
oczka" ani w Internecie. I jestem zalamana :(

Licze na Wasza pomoc :)
--
Pozdrowienia,
Magd (Kuleczka)

--
Zamow roczna prenumerate Kuchni za 60 lub 59 zl, a otrzymasz film DVD w prezencie.
Wiecej dowiesz sie pod adresem: http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2078193,60585,24049

1. Data: 2004-12-04 09:08:42

Temat: Re: [druty] co to za oczko?
Od: "Elżbieta" <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za dziadostwo? Bo ja nie znalazlam tego w zadnej z Burd "Druty i
> oczka" ani w Internecie. I jestem zalamana :(

Mają na myśli haft wełną :) Wyszywasz szarym melanżem ściegiem za oczkiem,
czyli wykonujesz V igłą po wykonaniu swetra w miejscach oznaczonych tym
właśnie symbolem, daje to efekt ciemniejszej kratki wewnątrz plecionki z
beżowego melanżu (na zdjęciu wygląda jak tło :)))

Elżbieta T.

1. Data: 2004-12-04 23:03:27

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gablo
> "Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

Zajrzyj tutaj, jest tu parę linków:
911&v=2&s=0

Poszukiwania gazety
Czy to cudo jest do zrobienia...???
Powrót Moniki z Rybnika po przeprowadzce i po porodzie
[szydelko] zapytanie
[druty, szydelko] czapeczka - truskawka jak???