szampon chwalę

1. Data: 2006-02-20 18:04:05

Temat: szampon chwalę
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KEUNE care line, do cienkich, delikatnych włosów i wrażliwej skóry głowy.
Pierwszy, który faktycznie na długo dodaje objętości (a ja myślałam, że to
tylko taki chwyt marketingowy). Zdecydowanie nawilża skórę i włosy. Ma
trochę męski zapach, ale można się przyzwyczaić. No i najfajniejsze: na
opakowaniu jest napisane, że zapobiega wypadaniu włosów i chyba faktycznie
coś w tym jest, bo odkąd go mam mniej mi się sypią.

Właściwie to chyba warto na markę zwrócić uwagę, bo mają jeszcze kilka
fajnych produktów, np. zdecydowanie najdelikatniejsze farby do włosów z
jakimi kiedykolwiek miałam do czynienia. Niestety, nie dane mi było
sprawdzić czy trwałe, bo nie wstrzeliłam się z kolorem i poprawiłam czymś
innym. Ale jeszcze to przetestuję:))

pzdr,
Aga