"szara" rzeczywistość :)

191. Data: 2012-04-19 17:47:58

Temat: Re: "szara" rzeczywistość :)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 15:56, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wystarczy, że zrobiłco zrobił

Twoim zdaniem zdeprawował?

Ewa

192. Data: 2012-04-19 18:20:58

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> drwiąco? No bo gdyby miał intencję dać np na szkaplerzyk- to dał by
> pieniądze i powiedział: Kup sobie medalik z Matką Boską- niech Cię chroni.
Sam by kupił i podarował,
ale nie byłoby o czym opowiadać ;)

kiwiko

193. Data: 2012-04-19 18:39:56

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-19 19:45, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Czyli wnętrze też masz poukładane. Więc nadal mam rację.

Ok, przyznaję się. Czegokolwiek byś nie powiedziała, wiedz, że masz rację.

qr.a
--
też mam

194. Data: 2012-04-19 19:41:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Może za drwiące uznajesz samo słowo 'dewocjonalia' ?

może. A co u Ciebie?

--

Chiron

195. Data: 2012-04-19 19:54:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko że ja jej przytakiwałam.

No i? Nie znam sytuacji- cóż mogę napisać?

--

Chiron

196. Data: 2012-04-19 19:54:36

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Twoim zdaniem zdeprawował?

Zadziałał deprawująco.

--

Chiron

197. Data: 2012-04-19 19:59:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 20:39, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-19 19:45, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ok, przyznaję się. Czegokolwiek byś nie powiedziała, wiedz, że masz
> rację.

Ha! A ja z niczym nie mogę dojść do ładu. Więc w sumie masz rację.

Ewa

198. Data: 2012-04-19 20:01:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 21:54, Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No i? Nie znam sytuacji- cóż mogę napisać?

Nie poddawaj się, na pewno coś wymyślisz. :)

Ewa

199. Data: 2012-04-19 20:14:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie poddawaj się, na pewno coś wymyślisz. :)
a Ty się potem na niego rzucisz?

kiwiko

200. Data: 2012-04-19 20:34:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 22:14, kiwiko pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości

> a Ty się potem na niego rzucisz?

Tak, z ostrymi pazurami i kłami. Jak zawsze przecież, hi hi.

Ewa

Nowa partia?
Sila zlego na jednego? Troche za duzo tych przypadkow
Prośba o poradę
bunt dzieci marzenia o domu
Czcij ojca swego i matke swoja