szczepiona wierzba

1. Data: 2000-02-05 14:01:48

Temat: szczepiona wierzba
Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Dwa lata temu kupilam szczepiona wierzbe . U sasiadow podeirzalam to
cudo ,ktore wygladalo jak duzy parasol. Miala tak duzo pieknych
przyrostow na koncu i wszystkie jej galezie byly podciete rowno na
dlugosc 0,5 m. Niestety moja nie jest taka. Jej cienki wysoki pien peka
.Galezie nie przyrastaja od gory ,ma niewiele galazek,a jak przyjdzie
lato to liscie robia sie czarne a potem zolkna. Czy to jakas choroba
,czy tez nie zawracac sobie glowyi ja wykopac. Czy jest takie drewo
ktore dorastaloby do 3m ,roslo szybko. Chce go posadzic blisko tarasu
zeby mi dawalo w lecie cien. W zime gdy zgubi liscie nie bedzie mi
zaslanialo swiatla do domu.

Pozdrawiam
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-02-05 19:21:14

Temat: Re: szczepiona wierzba
Od: "Jerzy Zając" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Wrzosek napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...onet.pl>...
>Witam!!!
>Dwa lata temu kupilam szczepiona wierzbe . U sasiadow podeirzalam to
>cudo ,ktore wygladalo jak duzy parasol.

Czy to nie jest odmiana "Kilmarnock"? Jezeli zaczyna wegetowac po zimie to
powinna byc w porzadku. Po opadnieciu kotek przytnij ja maksymalnie, zostaw
tylko kilka zdrowych pedow skroconych do gora 10 cm. Wbij porzadny palik,
przywiaz do niego glowny ped i podlewaj sporo.
Chyba ze mowimy o czyms innym.
Jurek.

1. Data: 2000-02-06 06:42:05

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Malgosiu!!!
Tylko nie drewno bo to nie do kominka.:-C
Pomysl o Tulipanowcu ,przepiekne drzewo a jak zakwitnie to nie musisz sadzic
tulipanow.
Pozdrawiam,Boguslaw.:))

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-06 11:52:48

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czy to nie jest odmiana "Kilmarnock"

Niestety nie wiem kupilam ja bo byla szczepiona na wysokim pniu i w
miare
grubym.
? Jezeli zaczyna wegetowac po zimie to powinna byc w porzadku

Po zimie wegetuje bo tylko tak mozna to nazwac.

> Po opadnieciu kotek przytnij ja maksymalnie, zostaw
> tylko kilka zdrowych pedow skroconych do gora 10 cm. Wbij porzadny palik,

Jest zapalikowana. Reszte zrobie wedlug Twoich wskazowek.
Poniewaz jest ona szczepiona w miejscu sczepienia nie wyglada najlepiej
wygladz jak rana . Nie wiem czy nie ma to wplywu na jej egzystencje.

Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-02-07 14:10:48

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest takie drewo
>ktore dorastaloby do 3m ,roslo szybko. Chce go posadzic blisko tarasu
>zeby mi dawalo w lecie cien. W zime gdy zgubi liscie nie bedzie mi
>zaslanialo swiatla do domu.

Wydaje mi sie, ze dzrewo o wysokosci 3 m da tylko mala plamke cienia na
trwawniku. Zeby mozna bylo siasc na lawce w cieniu trzeba czegos o wysokosci
przynajmniej 5-6 m.
Mam kilka wierzb szczepionych o roznych pokrojach i jakos rosna - nie liczac
tych, ktore padly.
pik

uprawa roz
lawenda i roze.