lawenda i roze.

1. Data: 2000-02-05 14:01:32

Temat: lawenda i roze.
Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!!
Ja mam lawende w ogrodku i rosnie mi pieknie. Tylko ze nie ma takiego
wspanialego zapachu. Czy mozna lawende sadzic z rozami. Mysle ze nie.
Lawenda lubi susze,a roze nie za bardzo. Roze dobrze jest zasilac
odpowiednimi nawozami ,aone nie sluza lawendzie. Najlepiej z tozami
rosnie aksamitka bo ona odstrasza mszyce.
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-02-11 17:21:02

Temat: Odp: lawenda i roze.
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Witam !!!!
> Ja mam lawende w ogrodku i rosnie mi pieknie. Tylko ze nie ma takiego
> wspanialego zapachu.

Może pachnie tylko w Anglii?

> [...]
> odpowiednimi nawozami ,aone nie sluza lawendzie. Najlepiej z tozami
> rosnie aksamitka bo ona odstrasza mszyce.

Nie przesadzasz z tym odstraszaniem? Na aksamitkach też już miałam mszyce. A
apropos towarzystwa dla róż, kiedyś miały u mnie obwódkę z pierwiosnków i
wyglądało to super. Niestety świerk urósł, zrobiło się sucho i pierwiosnki
trzeba przesadzić. No i róże zostaną same, nie licząc tych wszystkich
szkodników, o których pisałaś - zgadzam się w 100 procentach!

Pozdrawiam, Basia.

NOWY
Znowu azalie.
Odp: Znowu azalie.