szerszenie

1. Data: 2003-07-24 07:51:04

Temat: szerszenie
Od: "DJ" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się ich pozbyć? Zbudowały przy domu gniazdo
Może macie jakieś pomysły?

pozdrawiam

DJ

2. Data: 2003-07-24 08:14:40

Temat: Re: szerszenie
Od: "Andrzej Polanski (praca)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote in message ...

>Jak się ich pozbyć? Zbudowały przy domu gniazdo
>Może macie jakieś pomysły?

1. Straz pozarna - ponoc zajmuja sie tez usuwaniem gniazd
2. Przeczekac do zimy , wtedy mozna bezpiecznie samemu zlikwidowac gniazdo.

Raczej nie polecam bawienie sie samemu z jakimis preparatami,
dymami i tym podobnymi wynalazkami. Szerszenie sa bardzo zywotne
i naprawde moga byc nieprzyjemne ..

pozdrawiam

Andrzej

3. Data: 2003-07-24 08:47:38

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message

> W SIedlcach prosili by do nich z takimi bzdetami nie dzwonić i że można to
> samemu...

Widzisz, a w Krakowie przyjezdzaja wozem frabiniastym ! :-) Serio !.

Moja tesciowa raz zadzownila do Strazy o pozmoc ze sporym gniazdem
szerszeni - przyjechaly dwa wozy bojowe na sygnale :-)

jd

4. Data: 2003-07-24 08:51:15

Od: "Andrzej Polanski (praca)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 wrote in message ...

>W SIedlcach prosili by do nich z takimi bzdetami nie dzwonić i że można to
>samemu...

Heh , a widzieli tam kiedys szerszenia ??

pozdrawiam

Andrzej

5. Data: 2003-07-24 08:51:36

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Straz pozarna - ponoc zajmuja sie tez usuwaniem gniazd

W SIedlcach prosili by do nich z takimi bzdetami nie dzwonić i że można to
samemu...
Jacek

6. Data: 2003-07-24 10:30:07

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh , a widzieli tam kiedys szerszenia ??

Jak ich spotkam to zapytam
Jacek
PS. Ja widziałem, a że miałem pod ręką elektrosol (w sprayu) to go nim...

7. Data: 2003-07-24 10:43:41

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Polanski (praca) napisał(a):

> Heh , a widzieli tam kiedys szerszenia ??
>
> pozdrawiam
>
> Andrzej

Szerszenia można oglądać na filmie "Spotkanie u Bogusława", który pięknie
wędruje na dużym zbliżeniu po jakimś pniu (szerszeń nie Bogusław)

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

8. Data: 2003-07-24 11:35:42

Od: "MarJusz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiesz, gdzie jest gniazdo, to:
1. bierzesz wygodny fotekik, kilka butelek piwa, odkurzacz
2. ustawiasz rure obok wlotu do gniazda
3. siadasz na foteliku, piwko i palec na wlaczniku
4. szerszen leci, palec...
Jak sie nie uda, to przynajmniej ty sobie odpoczniesz, piwka sie napijesz i
popoludnie jakos zleci

Pozdrawiam
MarJusz

Ps. 100% pewnosci, ze zadziala, uwazac trzeba tylko pozniej, by za wczesnie
nie wyrzucac worka do smieci, bo...

9. Data: 2003-07-24 21:04:07

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarJusz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
:
: Ps. 100% pewnosci, ze zadziala, uwazac trzeba tylko pozniej, by za
wczesnie
: nie wyrzucac worka do smieci, bo...

Bo może lepiej wcześniej pożyczyć od sąsiada odkurzacz z filtrem wodnym (
nie musi być Rainbow) ?

Pozdrawiam
Ewa
: