szklane dzrwi szafy - podklejenie?

21. Data: 2007-02-01 14:44:57

Temat: Re: szklane dzrwi szafy - podklejenie?
Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <epst1c$gu0$1@news.onet.pl> Joanna Duszczyńska
pisze, co następuje...

> Ale laguna to system montażowy do drzwi szklanych, takich co się je z
> hartowanego szkła robi...

a czy ja napisałem gdziekolwiek, że nie..?

> No chyba, że można samemu wpaść na pomysł, żeby tam zwykłe szkło dać... brrr

A wiesz, co Ci "fahooofcy" wmontowali? Inwencja fachowców nie zna granic
(prawie jak dzieci ;).

pzdr, szadok
--
przy odpowiadaniu na priv usuń cyfry z mojego adresu
"To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami"

22. Data: 2007-02-01 15:22:12

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> dziecko nie ma wielkich szans na rozbicie takiej szyby.

Małe szanse w zupełności wystarczą, żeby stała się tragedia. Jeśli człowiek
chce podkleić lustro, żeby mieć PEWNOŚĆ, że dziecku nic się nie stanie, to
mu nie wybijajacie tego pomysłu z głowy.
mama

23. Data: 2007-02-01 16:24:45

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chce podkleić lustro, żeby mieć PEWNOŚĆ, że dziecku nic się nie stanie, to
> mu nie wybijajacie tego pomysłu z głowy.

Czlowiek ma juz podklejone.

--
pozdr,
ewka

24. Data: 2007-02-01 17:37:57

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowiek ma juz podklejone.

I ok. Będzie spał spokojniej.
Anka

Wężyki przyłączeniowe kątowe?
dom "ocieplony" szlaka
Czym przeciac... wanne akrylowa ?
Ceny sprzetu AGD w roznych sklepach - spostrzezenia
Pralka Electrolux EWF16981W