szkolenia: pielęgniarstwo epidemiologiczne

1. Data: 2003-07-23 15:27:33

Temat: szkolenia: pielęgniarstwo epidemiologiczne
Od: "ambitna amatorka" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Proszę mi podac link lub email skąd będę mogła się dowiedzieć gdzie i kiedy
sa prowadzone szkolenia epidemiologiczne dla pielęgniarek. Interesuje mnie
Wrocław i Katowice.

2. Data: 2003-07-25 19:10:50

Temat: Re: szkolenia: pielęgniarstwo epidemiologiczne
Od: "Fiolet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ambitna amatorka" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wrocław i Katowice.

> napewno szukaj na stonach izb pielęgniarskich jeżeli takowe są
ale na bank w każdej izbie piel. jest coś takiego co się nazywa komórka do
spraw kształcenia i jeżeli się tam pofatygujesz to napewno udzielą ci info,
notabene takie szkolenia są odpłatne ale z reguły jest dwóch czy trzech
organizatorów więć warto popytać o wszystkich bo ceny mogą być bardzo różne
pozdrawiam M.................

Świnka - choroba
ortopeda
Wydzielina z penisa