sztachety

1. Data: 2003-03-24 10:28:54

Temat: sztachety
Od: "Wojciech Jakóbczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

witam,

na co zwrocic uwage wybierajac sztachety na plot? powinny byc czyms
zaimpregnowane, czy np. 2x drewnochron wystarczy? jak z wilgotnoscia drewna?
i jakis gatunek czy nie ma to wielkiego znaczenia?

wojtek

1. Data: 2003-03-24 15:10:58

Temat: Re: sztachety
Od: "margol" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na co zwrocic uwage wybierajac sztachety na plot? powinny byc czyms
> zaimpregnowane, czy np. 2x drewnochron wystarczy? jak z wilgotnoscia
> drewna? i jakis gatunek czy nie ma to wielkiego znaczenia?

Przede wszystkim nie moga zbyt sekate bo moga sie lamac
Wg mnie lepiej brac nieimpregnowane bo nie wiadomo czym
je pomalowali, zdaza sie ze mocza w farbce zeby tylko byl kolor
2x drewnochron powinien wystarczyc mam takie deski na dachu
i trzymaja sie dobrze.

margol

1. Data: 2003-03-24 15:20:09

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

margol wrote:

> 2x drewnochron powinien wystarczyc mam takie deski na dachu
> i trzymaja sie dobrze.

A ja na 2xdrewnochron proponowałbym jeszcze dac jakiś lakier odporny na
warunki zewnętrzne. Drewnochron jest dobrym środkiem zabezpieczającym, ale
niczym nie pokryty szybko wietrzeje. A taka warstwa lakieru zabezpieczy
drewno naprawdę na lata.

J.

1. Data: 2003-03-24 15:25:45

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niczym nie pokryty szybko wietrzeje. A taka warstwa lakieru zabezpieczy

ale taki lakier jak juz sie zestarzeje to jest chyba wiekszy problem. a
drewnochron mozna nakladac bez konca.

wojtek

1. Data: 2003-03-24 18:39:19

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <s...@n...email> napisał w wiadomości

> ale taki lakier jak juz sie zestarzeje to jest chyba wiekszy problem. a
> drewnochron mozna nakladac bez konca.

Ale trzeba dużo częściej. Po roku - dwóch drewnochronu właściwie już nie ma.

J.

1. Data: 2003-03-25 16:05:41

Od: Krzysztof Sokól <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze podac wymiary a wysle panu ceny sztachet olchowych, jestem
producentem.

Krzysztof Sokol
022 77 489 77
Wolka Radzyminska

1. Data: 2003-03-26 10:19:35

Od: "Michał Kiełpiński" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale trzeba dużo częściej. Po roku - dwóch drewnochronu właściwie już nie
ma.

Malowałem krokwie, podbitkę i słupy mieczowe drewnochronem, i jakoś 3 trok
leci
i nic nie zeszło.
MK

1. Data: 2003-03-26 10:40:38

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kiełpiński wrote:

> Malowałem krokwie, podbitkę i słupy mieczowe drewnochronem, i jakoś 3
> trok leci
> i nic nie zeszło.

Ale przyjrzyj się z bliska, jak ten drewnochron obecnie wygląda. Chodzi mi
zwłaszcza o pory drewna.

J.

1. Data: 2003-03-26 16:50:04

Od: "Michał Kiełpiński" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przyjrzyj się z bliska, jak ten drewnochron obecnie wygląda. Chodzi mi
> zwłaszcza o pory drewna.

Drewno jest heblowane - nie widać porów.
Jednak Drewnochron nie ma za zadanie wyglądać jak lakier,
ma jedynie zabezpieczać i nadać kolor co mu się udaje.
MK

1. Data: 2003-03-26 17:02:51

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kiełpiński" <n...@d...pl> napisał w
wiadomości news:b5sl88$n03$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Drewno jest heblowane - nie widać porów.

Ale heblowanie porów przecież nie zatyka

> Jednak Drewnochron nie ma za zadanie wyglądać jak lakier,
> ma jedynie zabezpieczać i nadać kolor co mu się udaje.

Tak, chodzi mi o to, ze to zabezpieczanie z czasem słabnie. na początku
drewnochron wygląda niemal jak lakier, ładnie też zamyka pory, potem po
prostu wietrzeje.

J.

zaluzje
Panele, a pranie dywanu