szukam

1. Data: 2002-11-20 10:36:46

Temat: szukam
Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
szukam dobrych stron gdzie znajde oferty o pracy
moze troche nie na temat , ale wiaze sie to po czesci z umyslem czlowieka ,
bo jak dlugo nie potrafi znalezc pracy to sie moze zalamac

byłabym wdzieczna

ONa

1. Data: 2002-11-20 11:02:58

Temat: Re: szukam
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam dobrych stron gdzie znajde oferty o pracy
> moze troche nie na temat , ale wiaze sie to po czesci z umyslem czlowieka
,
> bo jak dlugo nie potrafi znalezc pracy to sie moze zalamac

A może by Ona coś napisała na temat tego co, oprócz czasu, chciałaby
zamieniać na gotówkę?
To myślę, że grupa w ramach wspierania uchroni przed wpadnięciem w otchłanie
depresji związanej z bezskutecznym poszukiwaniem pracy.

Asmira

pewność siebie ~ pozerstwo
Jak mozna pomoc; Czy mozna pomoc???
ciekawe - linkowisko