szukam białych AGD

1. Data: 2004-11-05 09:15:01

Temat: szukam białych AGD
Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem z Wrocławia i poszukuję w naszym pięknym mieście białej kuchni elektr.
pod zabudowę, białego zlewu itp. Wszędzie tylko "metalowe".

Pozdr.
WK

1. Data: 2004-11-05 11:40:48

Temat: Re: szukam białych AGD
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem z Wrocławia i poszukuję w naszym pięknym mieście białej kuchni
elektr.
> pod zabudowę, białego zlewu itp. Wszędzie tylko "metalowe".

a co ze sklepami internetowymi i Allegro?

1. Data: 2004-11-05 12:23:31

Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> napisał(a):

> elektr.
>
> a co ze sklepami internetowymi i Allegro?

Brak zaufania :-)
ja wole dotknąć i zobaczyć.

No ale i tak nie ma białych.

W.

1. Data: 2004-11-05 12:40:20

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak zaufania :-)
> ja wole dotknąć i zobaczyć.
>
> No ale i tak nie ma białych.

ja tam kupilem wszystko na allegro i nie widze roznicy. Przyjezdza facet,
rozpakowyje sprzet i dopiero placisz. Jak mi sie nie spodobal odbior
Telewizora to zabral go bez slowa.

ale co kto lubi

Musta

1. Data: 2004-11-05 12:59:19

Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam kupilem wszystko na allegro i nie widze roznicy. Przyjezdza facet,
> rozpakowyje sprzet i dopiero placisz. Jak mi sie nie spodobal odbior
> [...]

Przeszukałem allegro i nie ma białych kuchni elektr. pod zabudowę....

1. Data: 2004-11-05 13:14:24

Od: "Waldemar Katus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> robisz inaczej
> sprawdzasz gdzies np w www.kupic.pl jakie modele cie interesuja
>
> potem szukasz kogos kto handluje na Allegro i ci dowiezie, a potem zadajesz
> kilku takim gosciom pytanie o ten konkretny model
>
> pozdrawiam

dzięki, pójdę tym tropem

1. Data: 2004-11-05 13:16:29

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-06 00:28:08

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jestem z Wrocławia i poszukuję w naszym pięknym mieście białej kuchni
elektr.
> pod zabudowę, białego zlewu itp. Wszędzie tylko "metalowe".

W ostatniej rozmowie na ten temat z osoba w miare kompetentną, dowiedziała
się, że aktualnie jest moda na srebrne sprzęty AGD i takie sie produkuje.
Owszem bywają białe - najszybciej można zamówić je przez sklep, ale są
droższe ze względu na "niemasową" produkcję. Nie wiem, czy dotyczy to
również zlewozmywaków.
joanna

1. Data: 2004-11-06 09:36:38

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"J.S.K." <j...@p...fm> wrote in message
> [...]
> Owszem bywają białe - najszybciej można zamówić je przez sklep, ale są
> droższe ze względu na "niemasową" produkcję. Nie wiem, czy dotyczy to

A ja mam inne doświadczenia. Też mam biały sprzęt i właśnie przez to, że
srebrne jest w modzie udało mi się kupić białe taniej. Szukałem w marketach
agd ostatnich sztuk. Tak kupiłem właśnie białą kuchnię Whirlpool. Stała
półtora roku w EuroRTVAGD na samej górze, na trzecim rzędzie pod sufitem.
Nikt nie chciał jej kupić bo biała. Cena katalogowa 3100 zł. Była już
przeceniona na 1900 zł. Ostatecznie stargowałem do 1800 zł. Model z roku
poprzednniego - tylko w niczym mi to nie przeszkadzało. Kuchnia jest full
vypas :)))
Może tędy droga? Bo problem jest tylko z kuchnią. Przecież lodówki,
zmywarki, kuchenki mikrofalowe - tego wszystkiego jest masa białego.

pzdr
topjes

Jak odstarszyc ptaki z balkonow
Grafiki i obrazy do kwadratu