szukam: garnek do gotowania na parze

1. Data: 2003-08-07 15:48:26

Temat: szukam: garnek do gotowania na parze
Od: "Eliza Kaczmarczyk" <l...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktos z szanownych panstwa wie moze gdzie w okolicy Katowic mozna kupic
garnek do gotowania na parze.
potrzebna mi jedna sztuka a nie caly komplet garnkow za 300 zl
ach i nie w ikei
pozdrawiam i prosze o pomoc

liza

1. Data: 2003-08-07 15:53:27

Temat: Re: szukam: garnek do gotowania na parze
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eliza Kaczmarczyk"
> [...]
> garnek do gotowania na parze.
> potrzebna mi jedna sztuka a nie caly komplet garnkow za 300 zl

Dlaczego nie wystarczająca jest dla Ciebie zwykła wkładka do garnka
do gotowania na parze, dostępna w każdym hiper i większości budowlanych
supermarketów a takze małych sklepach z gospodarczym "wszystko
dla domu" ? Mnie z powodzeniem udaje się gotować na niej
wszystko :)
Asia

1. Data: 2003-08-07 20:25:34

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eliza Kaczmarczyk napisał:
> [...]
> garnek do gotowania na parze.
> potrzebna mi jedna sztuka a nie caly komplet garnkow za 300 zl

na allegro :-)
ja wlasnie stalam sie posiadaczka takiego :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 20:29:49

Od: "ownica\(dżudżu\)" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> ja wlasnie stalam sie posiadaczka takiego :-)
O witaj walkie talkie! Już po kąpieli? Pachnąca i w łóżeczku. Troszke możesz
sobie na mnie poużywać. Np. tak:
"Durny gnojek, ktory dopiernicza sie do wszystkiego i wszystkich." - by
Justyna Oracz (Wrocław)
dzdżownica

1. Data: 2003-08-07 20:43:53

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ownica(dżudżu) napisał:

> O witaj walkie talkie! Już po kąpieli?
Jeszcze nie :->
Pachnąca i w łóżeczku. Troszke możesz
> sobie na mnie poużywać.

Jeszcze nie w lozeczku :>

Np. tak:
> "Durny gnojek, ktory dopiernicza sie do wszystkiego i wszystkich." -
Po co sie powtarzac? :>

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 20:47:12

Od: "ownica\(dżudżu\)" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co sie powtarzac? :>
To mają do siebie ograniczone intelektualności.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-07 20:49:22

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mają do siebie ograniczone intelektualności.
> dżdżownica

Wiem dzdzownico, zauwazylam to na Twoim przykladzie. Na grupe nie
wnosisz nic nowego tylko piszesz ciagle o tym samym od czasu do czasu
zmieniajac slowa.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 20:51:43

Od: "ownica\(dżudżu\)" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem dzdzownico, zauwazylam to na Twoim przykladzie. Na grupe nie
> wnosisz nic nowego tylko piszesz ciagle o tym samym od czasu do czasu
> zmieniajac slowa.
Przepraszam jaką wyższą uczelnię skończyłaś? Może być nawet ta za pieniądze.
dzdżownica

1. Data: 2003-08-07 20:54:24

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam jaką wyższą uczelnię skończyłaś? Może być nawet ta za pieniądze.
> dzdżownica

Jestem w trakcie studiow

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 20:57:35

Od: "ownica\(dżudżu\)" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w trakcie studiow
to widać!
EOT
dżdżownica

Kuchnia maluszka
Brzoskwiniowiec ze swiżych brzoskwiń(P)
Pytanie o naleśniki
Koreczki anchovies
RE: Wolowina - bylo [Karkowka - dalem ciala :( ]