RE: Wolowina - bylo [Karkowka - dalem ciala :( ]

1. Data: 2003-08-07 12:41:04

Temat: RE: Wolowina - bylo [Karkowka - dalem ciala :( ]
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie na Powislu jest straszna lipa ze sklepami :(
moze jeszcze niezbyt dobrze poznalam caly ten teren,
ale w mojej najblizszej okolicy to tylko dwie minieuropy
z horrendalnymi cenami i 1 albert z kiepskim towarem :(

--
s...@c...pl
s...@o...pl

1. Data: 2003-08-08 11:21:15

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RECEPTION" <r...@g...faurecia.com> napisał w wiadomości
02.gro.pl.bf...
> [...]
Ja na Saskiej Kepie tez jeszcze nigdy nie kupilam dobrego miesa. Jezdzimy
czasem na Stepinska (rownolegla do Sobieskiego, druga z kolei), pisalam juz
o tym adresie. Idac (jadac) od Chelmskiej pierwszy sklep po lewej stronie.
Jest to sklep spozywczy, lada z miesem po prawej stronie od wejscia. Pyszna
miekka wolowina, pyszna wieprzowina. Nigdy nie zdarzylo mi sie zepsuc
miesnego dania przez twarde mieso, ktore klopot pogryzc.
Tu gdzie mieszkam mam mieso nawet z wlasnego uboju, ale ono jest twardawe,
schab nie smaczny.
Poziomka

mąka z pszenicy durum
Bije sie w piers....