Bije sie w piers....

1. Data: 2003-08-07 10:43:42

Temat: Bije sie w piers....
Od: Drumi <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwalilem ostatnio dzdzownice za jej zachowanie... wykozystanie anarchii i
wolnosci usenetu... ale bije sie w piers. Pani lub Pan dzdzownica, czytajac posty
zauwazylem ze roznie do siebie sie od nosi (widzialem widzialam) robi to z checi
zrobienia samej wojny bez rzeczywistego celu. Wlasciwie to chyba nie ma zadnego celu,

czy jasnosci w dzialaniu. Przepraszam ale nie podoba mi sie to i dlatego bije sie w
piers.
Zniesmaczony Drumi, ktory poddal sie manipulacji.

1. Data: 2003-08-07 10:45:21

Temat: [SPAM]Re: Bije sie w piers....
Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SPAM!

1. Data: 2003-08-07 10:53:57

Temat: Re: [SPAM]Re: Bije sie w piers....
Od: Drumi <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

"acinwozdzd" <a...@o...pl> wrote in

> SPAM!

Przykre ze chwalenie nie bylo spamem natomiast inna ocena nadaje sie na spam
Drumi co nic nie umi....
PS
Ty nic innego nie robisz tylko czekasz na te posty w sieci?
Zadziwiajaca szybkosc reakcji

1. Data: 2003-08-07 10:56:51

Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drumi" <m...@x...pl> napisał w wiadomości
> Przykre ze chwalenie nie bylo spamem natomiast inna ocena nadaje sie na
spam
Tamto było odniesieniem do pewnego zjawiska, tu jąkasz się i ślimaczysz na
swój temat. Kogo to obchodzi?

--
acinwożdżd

1. Data: 2003-08-07 11:05:48

Od: Marcin Weltrowski <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciebie skoro odpisujesz no i mnie oczywiscie.
Cala przyjemnosc po mojej stronie ze tak Cie to emocjonuje
EOT
Drumi, ktory czasem cos umi.. mimo wszystko

1. Data: 2003-08-07 11:50:15

Od: "ket-lo-poe" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> SPAM!

( .cut. )

Dlaczego 'SPAM!' ? I gdzie e-mail do mnie ?

wino
wątrubka w sosie miętowym?
Owoce w occie
zimny sos do ziemniakow