szukam informacji na temat opiekuna dla ON w wojskowej służbie zastępczej ?

1. Data: 2005-04-30 08:21:53

Temat: szukam informacji na temat opiekuna dla ON w wojskowej służbie zastępczej ?
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tak jak pisałem w temacie interesują mnie wszelkie informacje na temat
opiekunów dla ON w wojskowej służbie zastępczej. Jestem członkiem oddziału
Towarzystwa Zwalczania Chorób Mięśni i właśnie w tym kierunku szukam
wszelkich danych. Najchętniej nawiązałbym kontakt z organizacjami które już
taki program mają u siebie. Myślimy u nas w TZCHMie o wprowadzeniu takich
opiekunów i ja zobowiązałem się że znajdę wszelkie dane na ten temat. Bardzo
proszę o wszelkie informacje poniżej podaję moje dane.

Sebastian
r...@k...pl
gg: 1459975

2. Data: 2005-04-30 08:27:19

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> napisał w wiadomości
> Witam,

Wiem, ze jedynie PTSR ma taki program, ale z tego co slyszalem od znajomen
dzialajacej w tym Towarzystwie to oni biora wszystkich chetnych dotej pracy,
nietylko z wojskowej sluzby zastepczej

Leszek
.

> Sebastian