szukam kremu

1. Data: 2005-05-02 16:58:59

Temat: szukam kremu
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehe, to pewnie nie nowosc dla Was ze ktos szuka kremu ;)
niemniej jednak troche polazilam po stronkach urodowych i nie natknelam
sie na nic co ja chce.
a szukam...kremu na lato, o lekkiej konsystencji, ktory zmatowi moja
twarz, ona sie w lecie dosc troche blyszczy oraz takiego ktory
zawieralby jakies drobinki rozswietlajace.
znacie jakis krem, ktory laczy w sobie funkcje rozswietlajace i matujace?
z gory dzieki za wskazowki :)
pozdrawiam, z pierwszym zaczerwinieniem od slonca w tym roku :]
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-05-02 21:21:47

Temat: Re: szukam kremu
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> wrote in message
> [...]
> zawieralby jakies drobinki rozswietlajace.
> znacie jakis krem, ktory laczy w sobie funkcje rozswietlajace i matujace?

kremu nie znam, za to sama stosuje z powodzeniem krem
matujaco-nalwizajacy (Dermiki), a na to rozswietajacy podklad.
efekt mysle ten sam, ktory chcesz uzyskac.:)

iwon(k)a

1. Data: 2005-05-03 08:11:22

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d55m8j$2e83$1@wroclaw.net.pl,
niejaki(a): walkie! z adresu <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał(a):

> a szukam...kremu na lato, o lekkiej konsystencji, ktory zmatowi moja
> twarz, ona sie w lecie dosc troche blyszczy oraz takiego ktory
> zawieralby jakies drobinki rozswietlajace.

Polecam Happyderm Loreala... było tu o nim nie tak dawno na grupie- można
doczytać w archiwum. Mam wersję do cery _normalnej i mieszanej_ i mnie ten
krem ładnie i delikatnie matuje.

--

# gg: 4464129 #

Pytanie p próbki,czy oryginaly?