szukam pani Zosi

1. Data: 2009-04-02 19:18:25

Temat: szukam pani Zosi
Od: "Ryszard Sosnowski" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam że nie w temacie lecz nie wiem gdzie pisać - może kto pomoże?
Mam nietypowy temat oraz prośbę o pomoc w nawiązaniu kontaktu z:
"Zofia Łukaszewska wspólnie z mężem Hieronimem rozpoczęła przygodę z "jagodą
kamczacką" w 1991 r. W swoim ogrodzie w Osielsku koło Bydgoszczy posadziła
wówczas sprowadzone z Rosji siewki odmian jadalnych suchodrzewu."
Jeśli ktoś z grupy miałby jakiekolwiek namiary i mógłby umożliwić mi kontakt
z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym
ogromnie wdzięczny.
rysiek

2. Data: 2009-04-02 19:33:50

Temat: Re: szukam pani Zosi
Od: "Fiora" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontakt
> z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym

Znam Zosię i jej męża osobiście, ale przed podaniem namiarów musiałabym ich
spytać o zdanie - mailowo lub telefonicznie, czy mogę
Poproszę o może więcej danych na barbara.zka(a tu małpeczka) gmail.com.
a jagodę kamczacką też od nich mam i ogród mają niesamowity....
Pozdrawiam
Fiora

3. Data: 2009-04-02 20:00:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym

Osielsk,Jagodowo.
Mirzan

Kaktusik, czy co?
Choinka na balkonie!!! co dalej?