szukam perfum

1. Data: 2005-03-28 17:03:48

Temat: Re: szukam perfum
Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Emi napisał:

> hm... szczerze mówiąc, ja od dawna uzywam olejków eterycznych...
> (ostatnio ylang ylang* i magnolia)- tyle, ze nie dodaje do nich
> spirytusu (po co??)

Dla utrwalenia zapachu. Tak, jak w 'normalnych' perfumach. Mi sam olejek
ciapnięty bezpośrednio na skórę utrzymuje się do godziny, natomiast
zmieszany ze spirytusem do sześciu godzin.

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

1. Data: 2005-03-28 17:46:16

Temat: Odp: szukam perfum
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik duszołap <g...@i...wytnij.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d29dm3$ppg$...@n...news.tpi.pl...

[ciach]
> Dla utrwalenia zapachu. Tak, jak w 'normalnych' perfumach. Mi sam olejek
> ciapnięty bezpośrednio na skórę utrzymuje się do godziny, natomiast
> zmieszany ze spirytusem do sześciu godzin.

a w jakich propocjach sie to wszystko miesza??
pozdrawiam!

1. Data: 2005-03-28 18:06:14

Temat: Re: Odp: szukam perfum
Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik teia^^ napisał:

> a w jakich propocjach sie to wszystko miesza??
> pozdrawiam!

Na nos. :) (Wersja 'na oko' obowiązująca przy mieszaniu zapachów.)

1. Data: 2005-03-28 18:08:52

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisał(a):

> Dla utrwalenia zapachu. Tak, jak w 'normalnych' perfumach. Mi sam olejek
> ciapnięty bezpośrednio na skórę utrzymuje się do godziny, natomiast
> zmieszany ze spirytusem do sześciu godzin.

dziwne, mi sie długo trzymają na skórze... ale spróbuje, zobaczymy co z
tego wyjdzie:)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-28 18:13:14

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Emi napisał:

> dziwne, mi sie długo trzymają na skórze... ale spróbuje, zobaczymy co z
> tego wyjdzie:)

Firmę podaj. :) Może wszystkie olejki są trwałe, ale niektóre są
trwalsze od innych? ;] Ja nie wiem, jaki mam, bo wlałam do spirytusu i
wyrzuciłam buleteczkę, ale ten taki, co to go w Tesco można kupić na
drogeryjnym, zwykle wystawiany na półkach z witaminami i proszkami od
bólu głowy. Jest tani i ładny, ale sam w sobie mało trwały.

1. Data: 2005-03-28 19:28:37

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisał(a):

> [...]
> drogeryjnym, zwykle wystawiany na półkach z witaminami i proszkami od
> bólu głowy. Jest tani i ładny, ale sam w sobie mało trwały.

magnolia: firma Vera, na etykiecie widnieje napis: produkt importowany,
hiszpański...
mój stosunek do niego- obojetny

z ylang ylang odkleiła mi się etykieta, a kartonik wyrzuciłam zaraz po
zakupie... ale wydaje mi sie, ze to było Kej, czy jakoś tak... wydaje mi
się naprawdę bardzo w porządku:)

i jeszcze mam herbaciany (do nieco innych celów) firmy Etja (Elbląg) i
własnie tę firme bym polecała, została mi nawet ulotka z kiedyś tam...
niestety nie udało mi się znaleźć ich stronki...

PS: przez przypadek trafiłam na:

http://www2.pwsz.krosno.pl/~henroz/oleum2003.htm

wydaje mi sie, że można tu znależć kilka ciekawych informacji na temat
olejków i ich "leczniczych" właściwości - wiem, że trochę to odbiega od
tematu wątku, ale może akurat kogoś to zainteresuje:)

1. Data: 2005-03-28 20:16:59

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> magnolia: firma Vera, na etykiecie widnieje napis: produkt importowany,
> hiszpański...
Ja tez mam w domku te olejki i sa ok......
przyznam sie ze rano sie tym wypachnilam i czuc do teraz.....dwie kropelki:
--
_________________
Moniska

1. Data: 2005-03-31 15:30:25

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ciapnięty bezpośrednio na skórę utrzymuje się do godziny, natomiast
> zmieszany ze spirytusem do sześciu godzin.

zastanawia mnie jeszcze fakty czy ten spirytus nie podrazni tzn nie wysuszy
skory ??

1. Data: 2005-03-31 17:21:51

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ napisał/a w news:d2h58q$eam$1@news.onet.pl:

> zastanawia mnie jeszcze fakty czy ten spirytus nie podrazni tzn
> nie wysuszy skory ??

A perfumy podrażniają i wysuszają skórę?

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-31 21:05:10

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> A perfumy podrażniają i wysuszają skórę?

pewnie. jakbym sobie perfumami twarz wysmarowala
to by podraznily jak nic.

-- kasica

Jaki krem odzywczy na noc?
[OT] a może nie- moda lata 70-te