szukam pomysłu na elegancką bluzke

11. Data: 2005-01-13 12:41:16

Temat: Re: szukam pomysłu na elegancką bluzke
Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> rz. 3. ja tu bym odwróciła robótkę i zrobiła 1 o. ścisłe, żeby się
> przesunąć
<ciach>

> rz. 4. Pikotki nad każdym słupkiem poprzedniego rzędu, wiec chyba tak:

teraz pomyslałam, że to chyab nie rz. 3. i 4., tylko rząd 3. i jeden łuczek
robi się tak: słupek podwójnie nawijany, pikotka, słupek podwójnie nawijany
i tak 7 razy.Tylko czy to jakos będzie wyglądać, to juz musiałabym sprawdzić
praktycznie, wyobraźni mi brakuje ;) ...o tej godzinie w pracy jestem chyba
usprawiedliwiona ;)

To że słupek podwójnie nawijany wyczytałam w opisie (doubles), więc jeśli tu
podwójnie nawijany, to moim zdaniem w drugim rzędzie też, a w pierwszy wtedy
potrójnie nawijane.

Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

12. Data: 2005-01-13 13:11:01

Od: "asia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jestem w pracy i patrzę tylko na schemat, trzeba to przećwiczyć w praktyce
> :)
>

> Może napisz czy Ty widzisz coś podobnego i gdzie dokładnie utknęłaś
>

> A co to mogą być te kółka z X na schemacie?
>

> Pozdrawiam i powodzenia :)
>
> --
>       ,  ,
>    ()'.".'()        Olcia - kroowka
>    ((o o))            Olsztyn
>   (..) ^ (..)      www.kroowka.prv.pl
>   ('")__('")     jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu
>
> Wlasnie wyprobowalam twoj opis i nie bardzo wychodzi wydaje mi sie ,ze w 2
rzedzie powinno byc mniej slupków 4 by wystarczyly,a w 3 rzedzie wydaje mi
sie,ze powinny byc słupki 2razy nawijane tak samo jak w 1.Jak sprawdzisz daj
znac bo ja narazie nie moge tego sprawdzić.

13. Data: 2005-01-13 13:22:11

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>   ('")__('")     jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu
>
> z tym ze chyba w 3 rzedzie jest slupek i pikotka masz calkowita racje,
sprawdzilam, teraz to nawet nie przeszkadza te 5 slupkow w 2 rzedzie

14. Data: 2005-01-13 16:04:50

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Jakos mi sie nie chce wierzyc, ze to rozmiar 44/46, choc na schemacie wyglada
> ,,normalnie'' 42cm szerokosci. Moze Rosjanie inaczej licza?

Obojetnie jak licza, ale to jest bossskie !!

--
Kot
m...@p...onet.pl

15. Data: 2005-01-13 16:26:41

Od: "karmelek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pomocy! Czy ktos moze rozszyfrowac ten schemat.

czy to chodzi o to?
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=35540&PhotoID=271586
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=35540&PhotoID=271580

pozdrowienia
karmelek (Poznań)

16. Data: 2005-01-13 16:38:44

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jestes wielka ! Dzięki!
Małgorzata

17. Data: 2005-01-14 08:18:20

Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> daj
> znac bo ja narazie nie moge tego sprawdzić.

Wypróbowałam i wyszedł mi taki kwiatek:
http://wwwkroowka.webpark.pl//f_motyw.htm
We wszystkich rzędach są słupki podwójnie nawijane.
Ogladam dzisiaj wyraźny schemat, do którego link podał Karmelek. Prawie
wszystko się zgadza z tym schematem, zastanawia mnie tylko to, że w rzędzie
trzecim między łukami raz jest oczko łańcuszka (w powietrzu?) raz chyba
oczko ścisłe. Ja robiłam w tych miejscach półsłupki, bo jak w jednym miejscu
nie przyczepilam rzędu 3 do rzędu 4, to było brzydko, co widać nawet na moim
skanie.

I jeszcze pytanko do Asi. W jakim kolorze robisz bluzeczkę córce? ja myślę o
czarnej :)

, ,

18. Data: 2005-01-14 08:56:17

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroowka napisał:

> I jeszcze pytanko do Asi. W jakim kolorze robisz bluzeczkę córce? ja myślę o
> czarnej :)

Dziewczyny!

Jak sie zdecydujecie, to napiszcie mi prosze jaka włoczke kupiłyscie i
jakie do niej szydelko
Moze i ja sie zabiore za bluzke :)
Nie znam tego języka, a ostatnia moja kamizelka , robiona wlasnie z
podobnych kwiatkow jest na mnie za szeroka (podejrzewam za gruba wloczke)

Z góry dziękuję za odpowiedź
--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

19. Data: 2005-01-14 09:50:40

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>   ('")__('")     jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu
>

> Robię oczywiscie w kolorze czarnym ale znowu mam problem.Zaczełam robić
chyba z zagrubej wełny. Miałam taką w domu , to chyba jest Sonata taka z
połyskiem. Zrobiłam pare elementów ale wydają mi się za duże ( córka jet tak
chuda jak ta modelka) z tego co robię to chyba wyjdzie na mnie chociaż sama
noszę rozmiar 38 lub 40 oczywiscie wg naszej numeracji. Nie wiem czy nie
spróbować zrobić z kordonka może czeska Szenurka oczywiście też czarna.
Zastanawia mnie też to jak połaczyć motywy?
Pozdrawiam Asia

20. Data: 2005-01-14 10:04:59

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:

> chyba z zagrubej wełny. Miałam taką w domu , to chyba jest Sonata taka z
> połyskiem.

Tez mi sie wydaje, ze Sonata jest za gruba. Robilam z niej koronke na dol sukienki
(nie mialam wyboru i jeden wieczor na zrobienie), jakos nawet niezle wyszlo, ale
ta bluzeczka jest zdecydowanie bardziej delikatna.

> Zastanawia mnie też to jak połaczyć motywy?

Normalnie :) w ostatnim rzedzie kolejnego motywu laczyc go z pozostalymi.

th.

bal
[druty]poncho
[druty] widziane w tv