szukam programu w sieci....

1. Data: 2004-03-12 19:41:58

Temat: szukam programu w sieci....
Od: "Dzieju" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... podobnego (coś w rodzaju) Cosmopolitan Virtual Makeover
Może ktoś wie skąd można zassać (free lub share)
TIA
pozdrav///dzieju

1. Data: 2004-03-12 21:00:55

Temat: Re: szukam programu w sieci....
Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Dzieju" <k...@p...onet.pl>

> ... podobnego (coś w rodzaju) Cosmopolitan Virtual Makeover

cosmo (pierwsza wersja, afaik) była w Chipie którymś-tam. zdaje się,
że u nich można archiwalia zamawiać.

--
anek (a...@d...pl)
Milczący Pagórek jest pewien gra niepodobny wszelki inny.

1. Data: 2004-03-12 23:56:40

Od: "pimp" <e...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

uzytkownik Dzieju <k...@p...onet.pl> wystukal:
:> ... podobnego (coś w rodzaju) Cosmopolitan Virtual Makeover
:> Może ktoś wie skąd można zassać (free lub share)
:> TIA
:> pozdrav///dzieju

ja mam program WIZAZ, jak cos to Ci moge na edk udostepnic

1. Data: 2004-03-13 14:13:21

Od: "Dzieju" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

....... to Ci moge na edk udostepnic..........

Hmm, w głowę zachodzę i nie za bardzo wiem o co chodzi.
Można jaśniej?
TIA///dzieju

1. Data: 2004-03-14 11:18:04

Od: "pimp" <e...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

uzytkownik Dzieju <k...@p...onet.pl> wystukal:
:> ....... to Ci moge na edk udostepnic..........
:>
:> Hmm, w głowę zachodzę i nie za bardzo wiem o co chodzi.
:> Można jaśniej?

siec peer2peer, tzw edonkey.
podaje link do programu WIZAZ, zajmuje 86 mb.
duzo zrodel, wiec sie szybko sciagnie:

ed2k://|file|WIZAZ.b4udie(emulek).rar|90227939|D3096
89AE72F373B963D29D233053
AC5|/

1. Data: 2004-03-14 13:23:07

Od: "Dzieju" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podaje link do programu WIZAZ, zajmuje 86 mb.
> duzo zrodel, wiec sie szybko sciagnie:

ed2k://|file|WIZAZ.b4udie(emulek).rar|90227939|D3096

Dzięki///dzieju

1. Data: 2004-03-15 21:34:08

Od: "Dzieju" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-16 18:19:59

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-14 12:18, Użytkownik pimp napisał:

> siec peer2peer, tzw edonkey.

Sorry, że takie pytanie off-topic, ale dopiero niedawno znalazłam
donkeya, dokładniej linuxowego klienta: mldonkeya i nie bardzo wiem jak
1) udostępnić pliki
2) chcąc np sciągnąc od Ciebie program Wizaż gdzie wklepać podany adres.

Będę bardzo wdzięczna za pomoc tutaj, bądź na priv.

Mam nadzieję że nie wygnają mnie za łamanie przykazań.

Pozdrawiam

Tekla
--
Mail::t...@t...art.pl Jabber::t...@j...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-03-16 21:18:12

Od: "Dzieju" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem informatykiem , więc łopatologicznie postaram się Ci wyjaśnić jak
ja ściągnałem wizaz (niestety nie działa :(( )
Zainstalowałem edonkey, uruchomiłem go i wszedłem na stronkę
http://www.emulek.com/modules.php?name=News&file=art
icle&sid=690
tam podane są linki, na które kliknąłem i zaczęło się ściąganie.
Jeśli chodzi o udostępnianie , to w opcjach sama wybierasz co chcesz
udostępnić.

Niestety, mimo zastosowania się do wskazówek ( 1. Rozpakuj2. Wypal3.
Zainstaluj4. Miłej Zabawy !) program nie działa
Jak uda Ci sie zassać program i uruchomić, daj znać (priv)

pozdrav/dzieju

1. Data: 2004-03-16 22:16:57

Od: "pimp" <e...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

uzytkownik Tekla <t...@N...tekla.art.pl> wystukal:

[...]

Witam, pewna uzytkowniczka ma ten program na FTP, gdyz woli
ta opcje niz emule wiec jak cos to poda link i kazdy zassa.
Plik to ISO wiec trzeba wypalic na CD i zainstalowac.
A jak go znalezc? Jest w sumie prostsza metoda.
Nalezy w wyszukiwarce (search) wpisac "WIZAZ", znaznaczyc opcje
zeby szukalo w "archiwe" i w GlobalNetwork (tam jest to w menu
kontekstowych),
nastepnie eneter, plik sie znajdzie (ok 90 mb), zaznaczyc i... download.
Jak cos to pomocne moze byc forum www.osiol.com (konfiguracja emule, edonkey
etc)

POWODZENIA !

--