szukam schematu Kubusia

1. Data: 2004-11-04 13:15:19

Temat: szukam schematu Kubusia
Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam poraz trzeci,bo piszę a nic nie dochodzi.
Ta milutka podusia pasowałaby do mojej Kubusio-Miarki.

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=42698&PhotoID=369931

Makatka-podoba mi się zwłaszcza wykończenie.

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=42698&PhotoID=369924

Już dwa dni szukam w sieci i nic.
Proszę więc dobre kobiety o pomoc,może któraś zna linka albo
prześle na mój adres.
Z góry Dziękuję,pozdrawiam Haftingowo. Ela

1. Data: 2004-11-04 13:58:22

Temat: Re: szukam schematu Kubusia
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Proszę więc dobre kobiety o pomoc,może któraś zna linka albo
> prześle na mój adres.
> Z góry Dziękuję,pozdrawiam Haftingowo. Ela

Słuchaj Ela, a musisz mieć akurat te? Bo jest zatzręsienie innych kubusiów
np tu
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=52297 (2 strony)
albo tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=54651&o
b=0 (3 strony)

może znajdziesz akurat coś równie przydatnego?

Pozdrawiam
Ola z Gdańska

1. Data: 2004-11-04 14:10:30

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta milutka podusia pasowałaby do mojej Kubusio-Miarki.

Wprawdzie nie te, co szukasz ale może kiedyś się przyda...
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=54651&p
=3

Pozdr.
Beya

1. Data: 2004-11-04 15:37:59

Od: "Renata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj na: www.kaan.pl
potem: forum-hafty i inne robótki-haft krzyżykowy-dziecięce
Pozdrofki Renata

1. Data: 2004-11-04 16:23:04

Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już szukałam na Kaan,tam są wszystkie inne. Chociaż jak
się nie znajdzie to wybiorę któryś z podanych przez Was linków.
Myślałam że jak jest poducha to i wzorek ktoś do niej posiada.
Do autorki albumu nie napiszę bo nie jest to dla mnie aż tak ważne.
Ela

1. Data: 2004-11-04 19:18:00

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do autorki albumu nie napiszę bo nie jest to dla mnie aż tak ważne.

A dlaczego nie napiszesz? Co za różnica, czy pytasz tu, czy zapytasz
właścicielkę albumu? Ja pisałam wielokrotnie i często dostawałam schematy
czy wzory.
Pozdrawiam
Honorata

archiwalne burdy - czy ktos juz zamawial? :-/
maszyna dziewiarska
Do Kruszynki
Witam-jestem nowa-czy mogę sie przyłaczyć
[szukam] Aniol - haft czarny