szukam schematu spódniczki

1. Data: 2006-03-22 17:50:30

Temat: szukam schematu spódniczki
Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomóżcie.. szukam schematu spódniczki robionej na szydełku z
rozetek. Zdjęcia jej mam - Pani siedzi w niej z założoną noga na nogę,
spódnica ma kolor beżowy i składa się z okrągłych rozetek - mniejszych i
większych i takich trójkątnych. Wszystko jest łączone , a pod spodem tej
spódniczki jest beżowy materiał . Całość wygląda na dwuwarstwową. Długość -
pod kolanko.
Bardzo was proszę o pomoc - moze któraś pamięta tę spódnicę?

2. Data: 2006-03-22 18:07:27

Temat: Re: szukam schematu spódniczki
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Allivea napisał(a):
> Dziewczyny pomóżcie.. szukam schematu spódniczki robionej na szydełku z
> rozetek. Zdjęcia jej mam -

Może wrzuć na voila, albo fotosik - jak się zobaczy łatwiej pokojarzyć...

--
Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2006-03-22 18:40:22

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Może wrzuć na voila, albo fotosik - jak się zobaczy łatwiej pokojarzyć...
>

> --
> Pozdrówki,
> Aneczka

Znalazłam zdjęcie w sieci
http://forum.knitting-info.ru/uploads/1000000003/pos
t-35-1126426228.jpg
Niby tam na forum jest schemacik, ale nie ma opisu. Może któraś z Was
robiła?

4. Data: 2006-03-23 07:57:50

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Allivea wrote:

> [...]
t-35-1126426228.jpg
> Niby tam na forum jest schemacik, ale nie ma opisu. Może któraś z Was

A mogłabyś podać linka do tego schemtu? Szalenie mi się ta spódnica
spodobała.

Pozdrawiam
Bea

nowe forum
[papier]oraz [szycie] jakies schematy, wykroje wielkanocne
pomozcie w znalezieniu schematu, prosze
dziergana ciekawostka
program do xxx w internecie