program do xxx w internecie

1. Data: 2006-03-22 15:55:24

Temat: program do xxx w internecie
Od: "sensi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - po raz pierwszy w grupie. Mam na imie Patrycja - frakcja krzyzykowa
:)
Chetnie podziele sie wzorami w przyszlosci, narazie nie mam ich jak
wystawic.
A na dzis (chociaz moze juz to wiecie) strona, na ktorej mozna za darmo
przerobic zdjecie badz grafike na wzor. Sa ograniczenia wielkosci do 140000
pikseli (1 piksel przeklada sie na 1 krzyzyk), efekt generalnie ok, czasem
trzeba popracowac troche nad zdjeciem przed konwersja.

http://www.darklilac.com/upload.jsp

Pozdrawiam serdecznie
sensi

2. Data: 2006-03-23 02:39:35

Temat: Re: program do xxx w internecie
Od: l...@i...net.pl szukaj wiadomości tego autora

Slów mi brak jak to zobaczylam,ten program jest super to nawet nie
jest program bo nie trzeba instalowac extra.
Patrycjo jestes super dziekuje ci

3. Data: 2006-03-23 07:11:15

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Mar 2006 18:39:35 -0800, l...@i...net.pl napisał(a):

>Slów mi brak jak to zobaczylam,ten program jest super to nawet nie
>jest program bo nie trzeba instalowac extra.
>Patrycjo jestes super dziekuje ci

Świetna strona - trudno się oderwać:)

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

4. Data: 2006-03-23 07:16:05

Od: "sensi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciesze sie! Ja wczoraj zrobilam sobie silhouette - geisha z parasolka. Wiem
tez, ze mozna zrobione schematy udostepnic na ich stronie, ale jeszcze nie
wiem jak i gdzie ich potem szukac.
pozdr.
Patrycja

5. Data: 2006-03-23 08:35:28

Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem, skorzystalam i niby udostepnilam, ale za nic nie
moge znalezc!!!
Patrycjo, dziekuje!!! dziekuje!!! dziekuje!!!!

6. Data: 2006-03-23 08:55:06

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Mar 2006 00:35:28 -0800, "QBASKA" <q...@w...pl> napisał(a):

>Mam ten sam problem, skorzystalam i niby udostepnilam, ale za nic nie
>moge znalezc!!!

Bo tam pisze, że najpierw musi zostać zatwierdzony przez serwis - być
może trwa to kilka dni?

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

7. Data: 2006-03-28 08:35:17

Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sensi" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> pikseli (1 piksel przeklada sie na 1 krzyzyk), efekt generalnie ok, czasem
> trzeba popracowac troche nad zdjeciem przed konwersja.

Cóż mogę tylko powiedzieć....

WOW :D

--
Kasia <Kieupa> Warszawa

Prośba o rozszyfrowanie schematu...
(szydelko) spodnica, ze WOW!
Mehoffer "Majowe slonce" - szukam schematu
Jak wykonać śliniaczki dla dziecka?
xxx niepełny schemat