(szydelko) spodnica, ze WOW!

1. Data: 2006-03-22 10:39:20

Temat: (szydelko) spodnica, ze WOW!
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.stitchdiva.com/ProductInfo.aspx?productid
=SDS-024

wyglada niesamowicie, prawda? zastanawiam sie tylko, jak to sie robi...
--
Anngo, czyli mama Błażeja

2. Data: 2006-03-22 10:48:07

Temat: Re: (szydelko) spodnica, ze WOW!
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
=SDS-024

> wyglada niesamowicie, prawda? zastanawiam sie tylko, jak to sie robi...

To na widełkach. Miałam gdzieś opis do takiej kiecki, stary, jeszcze z lat
70' chyba, ale taka sama :) Poszukam w domu a chętnych zapraszam NA PRIVA
--
Aga z Tychów
album

3. Data: 2006-03-22 12:59:12

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów wrote:

=SDS-024

> To na widełkach. Miałam gdzieś opis do takiej kiecki, stary, jeszcze z lat
> 70' chyba, ale taka sama :) Poszukam w domu a chętnych zapraszam NA PRIVA

z lat 70-tych?! no prosze, jak to nie warto nic wyrzucac :)

--
Anngo, czyli mama Błażeja

4. Data: 2006-03-22 14:59:30

Od: b...@y...com szukaj wiadomości tego autora

=SDS-024

> z lat 70-tych?! no prosze, jak to nie warto nic wyrzucac :)
>
> --
> Anngo, czyli mama Błażeja
Przy ostatnim zdjeciu jest napis Hairpin Lace Tutorial,kliknij na to,tam jest
pokazane,jak sie robi taki wzor.
Pozdrawiam Bozena

5. Data: 2006-03-23 10:53:30

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anngo > napisał(a):

> wyglada niesamowicie, prawda? zastanawiam sie tylko, jak to sie robi...
z pewnoscia na widelkach, tak jak pisaly dziewczyny. Hair pin lace, to wlasnie
robotki na widelkach, musisz je zdobyc, lub kupic gotowe, najlepiej takie ze
zmiennym rozstawem.
Tylko jedna uwaga:
ten effekt wirowania widoczny na zdjeciu wychodzi przy uzyciu lejacej sie
wloczki (tam podana jest jakas nylonowa, ciekawe, czy dostepna w Europie?).
Widzialam taka spodnice zrobiona z cieniutkiej anilany, ale mimo, iz byla
ladna, to nie "krecila sie" tak jak na zdjeciu. No i faktycznie to bylo jakies
30 lat temu....
pozdrawiam,
Anna
O.C_P

Mehoffer "Majowe slonce" - szukam schematu
Jak wykonać śliniaczki dla dziecka?
xxx niepełny schemat
Poszukuje schematu
wielkanoc