Prośba o rozszyfrowanie schematu...

1. Data: 2006-03-22 14:39:51

Temat: Prośba o rozszyfrowanie schematu...
Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i znów proszę o pomoc. Otóż moja mama chce mi zrobić spódnicę na
szydełku, ale niestety schemat do spódniczki, którą sobie upatrzyła jest
bardzo niewyraźny. Trudno z niego odczytać. Próbowałam i ze schematu i ze
zdjęcia coś wydedukować, ale wyszło z tego.... może lepiej nie powiem co
;) ...Moja prośba więc, może ktoś ma wyraźniejszy schemat, albo potrafi
ten schemacik rozszyfrować bo ja próbuję i próbuję a efektów nie widać...
Schemat:

http://24img.com/50476

A to ta nieszczęsna spódniczka (widać na niej więcej niż na schemacie :) ):

http://24img.com/4161

2. Data: 2006-03-22 18:43:00

Temat: Re: Prośba o rozszyfrowanie schematu...
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://24img.com/50476
>
> A to ta nieszczęsna spódniczka (widać na niej więcej niż na schemacie :) ):

Witaj

Nad schematem jest znak + ; powiększ obraz i schemat jest wyraźniejszy

3. Data: 2006-03-22 18:44:32

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-03-23 08:12:59

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
>
> Nad schematem jest znak + ; powiększ obraz i schemat jest wyraźniejszy
> Pozdrawiam

Tak wiem, że można powiększyć bo sama wstawiłam tam te obrazki :D ...
Jednak wzór jest wciąż zamazany a mi głównie chodzi o odczytanie ilości
poszczególnych oczeka a tego trudno niestety na nim się dopatrzeć :) ....
Niestety :(

5. Data: 2006-03-23 09:31:37

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak wzór jest wciąż zamazany a mi głównie chodzi o odczytanie ilości
> poszczególnych oczeka a tego trudno niestety na nim się dopatrzeć :) ....

Na stronach chińskich była kiedyś zeskanowana książka z wzorami (też
chińska, z krzaczkami :) ). Tak mi się kojarzy, że był tam ten wzór, a jak
nie dokładnie ten sam to bardzo podobny. Mam tą książkę ściągniętą i gdzieś
zapisaną, ale muszę przeszukać swoje Archiwum X. Postaram się odszukać ten
wzór i przesłać, albo jutro, albo dopiero w poniedziałek.
Pozdrawiam serdecznie
--
Aga z Tychów
album

6. Data: 2006-03-23 10:12:04

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-03-2006 o 10:31:37 Aga z Tychów <a...@o...pl> napisał:

> Na stronach chi?skich by?a kiedy? zeskanowana ksi??ka z wzorami (te?
> chi?ska, z krzaczkami :) ). Tak mi si? kojarzy, ?e by? tam ten wzór, a
> jak
> nie dok?adnie ten sam to bardzo podobny. Mam t? ksi??k? ?ci?gni?t? i
> gdzie?
> zapisan?, ale musz? przeszukaae swoje Archiwum X. Postaram si? odszukaae
> ten
> wzór i przes?aae, albo jutro, albo dopiero w poniedzia?ek.
> Pozdrawiam serdecznie

Byłabym bardzo wdzięczna, nawet podobny wzór by pomógł, bo sporo jednak
można sobie dopowiedzieć samemu ;) . A spieszyć mi się nie spieszy, więc
może być nawet na wtorek ;) .

7. Data: 2006-03-23 11:52:03

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Posyłam coś w tym stylu na priv ale nie wiem czy idealnie to samo

Pozdrawiam
Kasia

8. Data: 2006-03-24 17:42:42

Od: "maria nowak" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> http://24img.com/50476
>
> A to ta nieszczęsna spódniczka (widać na niej więcej niż na schemacie :) ):

Wysłałam Ci na prv. Zobacz

9. Data: 2006-03-27 05:06:14

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam Kochani raz jeszcze. Jak zwykle pomoc okazała się niezawodna
i teraz już ten wzorek mi nie straszny :) . A i dzięki Wam dorobiłam się
paru ślicznych wzorów na ananaski :D i paru pomysłów w głowie na nowe
bluzki, bluzeczki i spódniczki na przywitanie wiosny (a może nawet i
sukieneczka byłaby ciekawa). Ściskam Was i DUUUUŻY buziak dla wszystkich
:) .

Pozdrowienia już wiosenne i zielone z Krakowa :)

(szydelko) spodnica, ze WOW!
Mehoffer "Majowe slonce" - szukam schematu
Jak wykonać śliniaczki dla dziecka?
xxx niepełny schemat
Poszukuje schematu