szukam wypróbowanego przepisu na sos z...........

1. Data: 2008-09-14 11:53:22

Temat: szukam wypróbowanego przepisu na sos z...........
Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuję przepis na danie z dodatkiem " sosu z tabasco" lub na jego
podstawie
az

2. Data: 2008-09-14 15:29:29

Temat: Re: szukam wypróbowanego przepisu na sos z...........
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> potrzebuję przepis na danie z dodatkiem " sosu z tabasco" lub na jego
> podstawie
> az

Zrob jajecznice i dodaj 5 kropel na poczatek. Jak nie bedzie zbyt ostre,
dodaj pare kropel i znow sprobuj.

MB

3. Data: 2008-09-15 16:24:17

Od: "Mi$ek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zrob jajecznice i dodaj 5 kropel na poczatek.
> Jak nie bedzie zbyt ostre, dodaj pare kropel i znow sprobuj.

Tabasco, to pryszcz ;) Jak ktos jest z DC to polecam w Złotych Tarasach
na samej górze knajpkę meksykańską. Tam bez specjalnej dopłaty
można dostać "ostrą" potrawę, wyostrzaną tym:
http://tnij.org/bszq
:)
Dla porównania Tabasco ma 2140 pkt w skali Scoville'a :)

Spróbowałem i mimo, że buteleczkę Tabasco
wypijam od niechcenia przegryzając to wszystko
papryczkami Piri-Piri to dłuuugo dochodziłem do siebie :D

Autorowi wątku polecam http://www.ostrakuchnia.pl

Pozdrawiam
Michał Piechowski

4. Data: 2008-09-15 16:26:48

Od: "Mi$ek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dla porównania Tabasco ma 2140 pkt w skali Scoville'a :)

A i jeszcze wiem, że w Warszawie ktoś ma kolekcjonerski sos o wartości 400
000 pkt.
I tu już bym chyba bez obstawy lekarza nie odważył się spróbować ;)

Pozdrawiam
Michał Piechowski

BOSCH MUM4675EU - czy ktoś używa?
miksowanie marchewki surowej