szukam - xxx - fiołka alpejskiego(cyklamen) i afrykańskiego w doniczce schematy

1. Data: 2004-01-06 18:02:55

Temat: szukam - xxx - fiołka alpejskiego(cyklamen) i afrykańskiego w doniczce schematy
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, chciałabym wzorki kwiatków doniczkowych fiołka alpejskiego
(cyklamen) i afrykańskiego (fiołek albo Saint paula inaczej).

Proszę o linki, z góry dziękuję za każdy.

Albo wzorki na priva.

Pozdrawiam Monika

P.S.
Wytnij USUŃTO z mojego adresu, jak chcesz do mnie napisac.

1. Data: 2004-01-08 15:38:06

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:btet52$9k0$1@news.onet.pl...
> Jak w temacie, chciałabym wzorki kwiatków doniczkowych fiołka alpejskiego
> (cyklamen) i afrykańskiego (fiołek albo Saint paula inaczej).

Co prawda w animalsach, jako z ptaszkami, ale to one właściwie są dodatkiem
do fiołka ;)
:http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=72
4&id=26495&replyID=62877
1&star=1&skin=
Aneczka

Re: blad w poprzednim pytaniu o schematy
Re: blad w poprzednim pytaniu o schematy
Kanwa podziesiątkowana
katalog Hobby Studio
Haft czarny wiktoriański