Pytanie o link

1. Data: 2004-01-06 19:06:50

Temat: Pytanie o link
Od: "Halina" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Przepraszam Wszystkich za swoje (może) gapiostwo!
Otóż: niedawno na grupie ktoś podawał link do amerykańskiego sklepu online ze
wzorami. Nawet sobie zapisałam na kartce:

www.vm-design.net

było tam sporo wzorów Muchy i Klimta (i nie tylko!),i były ceny
do "przełknięcia"(o. 8 $ za schemat przesyłany mail-em). Wszystko byłoby
fajnie, ale nie mogę teraz wejść na tę stronę. W archiwum grudniowym też nie
mogę znaleźć tego adresu. Nie wiem czy coś pomyliłam spisując go - byłam
przecież na ich witrynie??? Niestey MMM (Mój Miły Mąż) wyczyścił historię!

Może ktoś pamięta ten adres - będę b. wdzięczna.

Życie jest jednak zawsze pełne niespodzianek!

Serdeczności - Halina

1. Data: 2004-01-06 19:39:28

Temat: Re: Pytanie o link
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> było tam sporo wzorów Muchy i Klimta (i nie tylko!),i były ceny
> do "przełknięcia"(o. 8 $ za schemat przesyłany mail-em).

Chyba chodzi Ci o to :) http://www.xs-collectibles.com/
Cen nie sprawdzałam, ale Mucha i Klimt są :)

Pozdrowionka
Aneczka

1. Data: 2004-01-07 09:20:29

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> Chyba chodzi Ci o to :) http://www.xs-collectibles.com/
> Cen nie sprawdzałam, ale Mucha i Klimt są :)

Niestety to nie to. Ten adres znam i często tam zaglądam. Ceny 15 lub 25 $ w
zależności od wielkości obrazka i nie przesyłają schematów mail-em1
W tamtym był także dużo większy wybór prac. Ciućma ze mnie!!!

Pozdrawiam - Halina

1. Data: 2004-01-07 12:14:06

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.salt-and-pepper.com
Moze to ?
Ilona

1. Data: 2004-01-07 13:49:20

Od: "Halina" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> http://www.salt-and-pepper.com
> Moze to ?

Niestety, to nie ten adres, ale ten także chętnie pooglądam.
Pragnę Wszystkich zawiadomić, że tak mnie to gnębiło, że aż uruchomiłam
swojego znakomitego kolegę i ON pomógł mi znaleźć. Oto ten link:

http://www.vm-designs.net/

Polecam wszystkim chociaż do pooglądania. Świadomość, że jak zapragnę kupić
sobie jeden z tych obrazków, to wiem gdzie to mogę zrobić, jest b. fajna. A
nuż!

Wszystkim za chęć pomocy b. dziękuję.

Uspokojona Halutka (Łódź)

szukam - xxx - fiołka alpejskiego(cyklamen) i afrykańskiego w doniczce schematy
Re: blad w poprzednim pytaniu o schematy
Re: blad w poprzednim pytaniu o schematy
Kanwa podziesiątkowana
katalog Hobby Studio