[xxx] Dimensions Christmas Ornaments

1. Data: 2004-01-06 19:31:15

Temat: [xxx] Dimensions Christmas Ornaments
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Dziewczyny, ja wiem że już po świętach ale szukam tych schematów.
Wiecie - jak teraz zacznę, to w przerwie między kotami (trzeci się kończy),
barankami i królikami - może zdążę ;-))

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=2&i
d=6088

dziekuję
Dodo

1. Data: 2004-01-06 19:39:59

Temat: Re: [xxx] Dimensions Christmas Ornaments
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości
> Kochane Dziewczyny, ja wiem że już po świętach ale szukam tych schematów.
> Wiecie - jak teraz zacznę, to w przerwie między kotami (trzeci się
> [...]

Jeju, czy wy teraz też nie widzicie obrazków - bo ja nie widzę . A jeszcze
przed chwilą były. Buuuuuuu

Dodo

1. Data: 2004-01-06 19:50:56

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

&id=6088

> Jeju, czy wy teraz też nie widzicie obrazków - bo ja nie widzę . A jeszcze
> przed chwilą były. Buuuuuuu

ni ma co "ktus" zdjal te obrazki, bylam, ewidentnie nie ma....
a szkoda, chcialam popatrzec, za to postow duzo....

pozdrowionka
Ewa nadal szczesliwa ze piekne miniaturki permin sciagnela...

1. Data: 2004-01-06 20:01:13

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamadodo wrote:
Buuuuuuu

> Dodo

nie placz wlasnie obrazki wrocily....
pozdr
Ewa

1. Data: 2004-01-06 20:15:34

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=2&i
d=6088

Hej!
a jest tam schemat? bo jakos nie moge znalezc :(
A ozdoby rzeczywiscie super
pozdrawiam
Myszka

1. Data: 2004-01-06 20:16:09

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci

> mamadodo wrote:
> Buuuuuuu

> nie placz wlasnie obrazki wrocily....
> pozdr
> Ewa

Próbowalam sprawdzic o co temu "ktusiu" chodzilo tranlatorem. ale
powiedzial mi ze tego URL to on niechetnie.
Czy ktos zna innego translatora niz
http://www.worldlingo.com/products_services/worldlin
go_translator.html

bo on cos nie chce dzialac.
A obrazków dalej nie ma...
Ale o co chodzi???

Na szczescie sciagnelam zdjecia to wrzuce na stronke i zapytam jeszcze raz
;-))

Dodo

1. Data: 2004-01-06 20:22:52

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stronka sie nie wyswietli w calosci, jesli nie jestescie zalogowane. Trzeba sie
zalogowac.
Schematow nie ma, ale ja takowe posiadam w swojej kolekcji.
Ilona.

1. Data: 2004-01-06 20:24:19

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IlonaW" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Trzeba sie
> zalogowac.
> Schematow nie ma, ale ja takowe posiadam w swojej kolekcji.

Ja jestem zalogowana, a i tak nic...
o schematy bardzo proszę plissssss
A dla koleżanki wyżej - to jest w dziale work show - schematów nie podaje
się ;-(

dzięki Dodo

1. Data: 2004-01-06 20:28:50

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to leci ........ Odbieraj.....
Ilona

1. Data: 2004-01-06 20:34:01

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

d=6088

> Jeju, czy wy teraz też nie widzicie obrazków - bo ja nie widzę . A jeszcze
> przed chwilą były. Buuuuuuu

Obawiam się, że Chinki doceniły te ornamenty i włożyły je w sekcję dla
"seniorów"...
Pozdr
Aneczka

Pytanie o link
szukam - xxx - fiołka alpejskiego(cyklamen) i afrykańskiego w doniczce schematy
Re: blad w poprzednim pytaniu o schematy
Re: blad w poprzednim pytaniu o schematy
Kanwa podziesiątkowana