[szydelko] Filet - skręca się :(

1. Data: 2006-03-16 21:53:16

Temat: [szydelko] Filet - skręca się :(
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie robię pierwszą w życiu serwetke (filet) i własnie się skręca w
czasie roboty. Czy robię coś źle?
Nie wiem czy mam dalej robić czy pruć więc proszę o poradę co dalej?
Pozdrawiam
Czarna Owca tego forum

2. Data: 2006-03-17 09:59:16

Temat: Re: [szydelko] Filet - skręca się :(
Od: "małgorzata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje to co zrobiłaś wyprać i naciągnąć, wtedy podejmiesz decyzję.
Myślę,że wszystko będzie OK.
no i juz zapomnij :)
Małgorzata

3. Data: 2006-03-17 19:14:01

Od: "PIMA" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję , na spotkanie się wybieram - mam nadzieję że nic nie stanie mi na
przeszkodzie , a już na pewno będę na wystawie w Spodku .

Iza

4. Data: 2006-03-18 11:07:23

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik małgorzata napisał:
> Proponuje to co zrobiłaś wyprać i naciągnąć, wtedy podejmiesz decyzję.
> Myślę,że wszystko będzie OK.
> no i juz zapomnij :)
> Małgorzata

Dzięki. Właśnie musiałam spruć, bo okazało się że za dużo oczek
łańcuszka zrobiłam. Teraz aż tak się nie skręca.
Pszczółka

szydełko pomocy
XXX DINOZAURÓW SZUKAM
Jesli bylo, wybaczcie
Ciekawe albumy
[szydełko] poszukiwana koronka w ananaski