szydełko pomocy

1. Data: 2006-03-16 20:22:32

Temat: szydełko pomocy
Od: "PIMA" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , nigdy dotąd nie szydełkowałam. Teraz mam zamiar zrobić filetem
serwetkę oraz "front" poduszki - jaśka.Prosze powiedzcie mi jakich nici mam
użyć ? W jaki sposób są one oznaczane tzn. chodzi mi o grubość.

Dziękuję za pomoc
Izula
a w Katwicach znów pada śnieg :((

2. Data: 2006-03-17 10:01:11

Temat: Re: szydełko pomocy
Od: "małgorzata ziewiecka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Izula
> a w Katwicach znów pada śnieg :((
>
>A w katowicach w sobotę jest spotkanko :) Tam wszystko przy kawusi- kawa na
ławę wytłumaczą szydełkujące, bo ja raczej drutujaca :)

3. Data: 2006-03-17 12:09:26

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PIMA napisał:
> [...]
> serwetkę oraz "front" poduszki - jaśka.Prosze powiedzcie mi jakich nici mam
> użyć ? W jaki sposób są one oznaczane tzn. chodzi mi o grubość.

ja robie z tz.50
to jest 565m na 100 gr
maxi,madame tricot,altun bassak
wychodza ladne serwetki obrusy ,po praniu ez jest ok
pozdrawiam kasias

4. Data: 2006-03-17 19:18:23

Od: "PIMA" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję , na spotkanie się wybieram - mam nadzieję że nic nie stanie mi na
przeszkodzie , a już na pewno będę na wystawie w Spodku .

Iza

Użytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> ja robie z tz.50
> to jest 565m na 100 gr
> maxi,madame tricot,altun bassak
> wychodza ladne serwetki obrusy ,po praniu ez jest ok
> pozdrawiam kasias

XXX DINOZAURÓW SZUKAM
Jesli bylo, wybaczcie
Ciekawe albumy
[szydełko] poszukiwana koronka w ananaski
XXX i inne : moge sie pochwalic ?