(szydelko) nauka + wozry

1. Data: 2003-11-21 09:54:06

Temat: Re: (szydelko) nauka + wozry
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yenn bardzo prosze przeslij mi rowniez schemacik aniolyszka
z gory dziekuje
Ewa
z nad trzech szydelkowych misiow (do bajki o trzech misiach)
platkow sniegowych, aniola wydzierganego z glowy, szesciu serwetek
swiatecznych, firany do kuchni i kapy na lozko dla corki, uff......
do swiat mam zamiar zdazyc

ps. wiecie czego uzywam zeby aureola aniolka byla sztywna i ladna?
obrabiam uszczeliki, takie do kranu....:-))

1. Data: 2003-11-22 09:45:39

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elu, na tej stronie co podawalam naprawde fajnie jest pokazane na
rysunkach
> co i jak, wiec powinnas sobie w maire szybko przypomniec:))) a jak Ci sie
> nie uda to sluze pomoca:))) co prawda sama orlem nie jestem w tej
> dziedzinie, ale jakos tam dlubie tego aniolka... koslawy bedzie, ale co
> tam:)

Krzywy to krzywy, ale własny.
Szydełka znalazłam, jutro może coś zacznę. Chyba sobie przypomnę, na razie
mam wydrukowane schematy.

Pozdrawiam
Ela

program...