szyszki-takie wsciekle slodkie ciastka

1. Data: 2001-01-30 17:31:22

Temat: szyszki-takie wsciekle slodkie ciastka
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kto zna przepis na szyszki z cukierkow toffi i ryzu dmuchanego?

--

Rena lub Gregor*

MOJE AUKCJE:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

1. Data: 2001-01-30 18:11:58

Temat: Re: szyszki-takie wsciekle slodkie ciastka
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
| kto zna przepis na szyszki z cukierkow toffi i ryzu dmuchanego?

Moja mama robiła kiedyś nie z ryżu, a z płatków owsianych i nie
z toffi, a czekoladowe, ale skoro już...

...to odgrzebałem ten przepis w jej kajecie.

3-4 szkl. płatków owsianych
2 szkl. cukru
3 łyżki kakao
7 łyżek mleka
kostka margaryny
aromat (np. rumowy)

Mleko z margaryną i cukrem rozpuścić. Dodać kakao, a na koniec
płatki. Wszystko dobrze wymieszać trzymając na ogniu.
Wykładać łyżką na lekko natłuszczony talerz. Jeść po ostygnięciu.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2001-01-30 19:26:38

Od: d...@p...onet.pl (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

kto zna przepis na szyszki z cukierkow toffi i ryzu dmuchanego?

Ja niedawno robilam takie ciasteczka i byly wysmienite. Robilam je raczej na
oko niz z przepisu wiec i taki tez przepis podam. Kupilam 40 dkg krowek,
nieco toffi oraz 3 snickersy lub marsy, zapomnialam. Mialam tez 3 duze
paczuszki ryzu ale zuzylam okolo 2. Cukierki rozpuscilam wraz z
marsami/snickersami dodalam utluczonych migdalow oraz orzechow i na koniec
wsypalam ryz. Formowalam szyszki w dloniach. Mozna nieco zmodyfikowac
przepis poprzez dodanie czegos innego wazne zeby ryzu wsypac tyle zeby to
byla bardzo gesta i spojna masa. Pozdrawiam i zycze smacznego, dorota.

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-30 21:39:40

Temat: Odp: szyszki-takie wsciekle slodkie ciastka
Od: "Mufa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
od kilku tygodni czytuje ta grupke, a teraz zadebiutuje przepisem. Dostałam
go od babci mojego meza i szyszki wychodza supeeeeer (ale to fakt, że sa wsc
iekle slodkie :-)))
A wiec:
Skladniki:
2 paczki ryzu preparowanego
0,25 kg krowek - ciagnacych
0,25 kg toffi - tez ciagnacych
1 lyzka masla
1 lyzka wody
1 lyzka kakao

Wszystko - narazie bez ryzu-zmieszac, zagrzac, zeby sie rozpuscilo, ale nie
gotowac (po zagotowaniu wychodza podobno bardzo twarde). Dodac ryz i dokladn
ie wymieszac. Nabierac lyzka, ale szyszki formowac w dloniach (trzeba wklada
c dlonie pod zimna wode co jakis czas).

Pozdrawiam
Monika

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2001-01-31 06:58:20

Temat: Re: szyszki-takie wsciekle slodkie ciastka = kukeski
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> napisała:
> kto zna przepis na szyszki z cukierkow toffi i ryzu dmuchanego?

Przepis na takie szyszki, ale pod nazwa kukeski jest umieszczony na
stronie:
http://www.kuchnia.phg.pl/ciastadesery/ciastaglo.htm

Robilam ich niedawno i sa pyszne, ale nie zgadzam sie, ze wsciekle slodkie :)

Lilla

1. Data: 2001-01-31 23:38:40

Od: "Tomeck" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natycmiast popedzilem po produkty i... mmmm. Dzieki za przepis!

co jemy na surowo
Żołądki marynowane
szatkownica
Re: Co zrobic ze słodkiej kapusty?