tabletki Yaśmin

1. Data: 2008-06-05 14:06:37

Temat: tabletki Yaśmin
Od: "Madzia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zażywam te tabletki i chyba dostałam po nich uczulenie na szyi i
dekolcie. Czy ktoś może miał takie przykre doświadczenia ? Pewno muszę
skontaktowac sie z lakarzem?
Pozdrawiam Madzia

2. Data: 2008-06-05 14:07:26

Temat: Re: tabletki Yaśmin
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia <m...@w...pl> napisał(a):

> Właśnie zażywam te tabletki i chyba dostałam po nich uczulenie na szyi i
> dekolcie. Czy ktoś może miał takie przykre doświadczenia ? Pewno muszę
> skontaktowac sie z lakarzem?

nie, z szewcem ;]

3. Data: 2008-06-05 14:37:55

Od: "marrteczka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@w...pl> napisała
> Właśnie zażywam te tabletki i chyba dostałam po nich uczulenie na szyi i
> dekolcie. Czy ktoś może miał takie przykre doświadczenia ? Pewno muszę
> skontaktowac sie z lakarzem?

Hej :)
Ja jestem wlasnie po miesiecznej kuracji Yasmina, zmienilam po Evrze i tez
mialam mala wysypke na plecach, dekolcie i szyi. Zniknela szybko i na razie
nie wrocila :)
U lekarza nie bylam w tej sprawie :)

pozdrawiam,
M.

4. Data: 2008-06-05 17:11:42

Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To do Hani.
Dziękuję bo nigdy bym nie zgadła, aby iść do szewca. Bardzo inteligenta
odpowiedź. Jednak nie brakuje złośliwych ludzi. Jedni mają problem a
inni są złośliwi.

5. Data: 2008-06-05 17:42:25

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda <m...@g...pl> napisał(a):

> To do Hani.

To odpowiadaj pod moim postem, czy tak samo trudne, jak wybór specjalisty?

> Dziękuję bo nigdy bym nie zgadła, aby iść do szewca.

Po powyzszym widać, ze piszesz prawde.

> Bardzo inteligenta
> odpowiedź.

A jakiej oczekiwałas?

> Jednak nie brakuje złośliwych ludzi. Jedni mają problem a
> inni są złośliwi.

Jedno drugiego nie wyklucza: mozna miec problem i być złośliwym.
Sugeruje korepetycje z logiki.

6. Data: 2008-06-05 19:08:30

Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja tobie proponuję abyś się głupio nie wypowiadała.

7. Data: 2008-06-05 19:10:14

Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wypowiadaj się już w żadnej sprawie i nie denerwuj ludzi, bo to
poważnie forum. Żegnam.

8. Data: 2008-06-05 19:11:16

Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wypowiadaj się już w żadnej sprawie i nie denerwuj ludzi, bo to
poważne forum. Żegnam.

9. Data: 2008-06-06 08:24:16

Od: nulled <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda pisze:
> nie wypowiadaj się już w żadnej sprawie i nie denerwuj ludzi, bo to
> poważne forum. Żegnam.

hehe. catfight :)

BTW, to nie forum.

woda - "suma składników mineralnych"
szukam WYKŁADÓW Z PRZEDMIOTU "INŻYNIERIA TKANKOWA" - "TISSUE ENGINEERING" Options
Prosze o interpretacje wynikow-morfologia
Pomiar cisnienia krwi robic rano czy wieczorem?
Alergia , czy można zrobić testy teraz???