tabletki antykoncepcyjne "Regulan" (?) pytanie o zdanie ;)

1. Data: 2005-02-22 19:24:26

Temat: tabletki antykoncepcyjne "Regulan" (?) pytanie o zdanie ;)
Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was drogie Panie, drodzy Panowie,

chociaż pytanie kieruję raczej do tych pierwszych niee to nie
dyskryminacja..
Otóż byłam dziś u ginekologa, który przepisał mi tableteczki.. na recepcie
chyba jest napisane "Regulan" ("chyba", bo nie napewno - dość trudny
charakter pisma miał pan doktor a chociaż był miły to jakoś zapomniałam
wypytać o pewne kwestie i mimo, iż usłyszałam nazwę, to teraz nie pamiętam,
dlatego powołuję się na receptę)..

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej o nich, jeszcze ich nie wykupiłam i
chciałam zapytać o zdanie i czy tak to właśnie się one nazywają jak wyżej
napisałam..?
Wiem, że sprawa dość dziiwna, ale jakże ludzka w google jakoś ich znaleźć
nie mogę.. Bardzo proszę o kilka słów na ten temat, będę wdzięczna za każde
pomocne słowo.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie drogie Panie i drodzy Panowie

Luisia

2. Data: 2005-02-22 19:37:47

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Piotrek* napisał(a):

> Chciałabym się dowiedzieć coś więcej o nich, jeszcze ich nie
> wykupiłam i chciałam zapytać o zdanie i czy tak to właśnie się one
> nazywają jak wyżej napisałam..?

regulon, a nie regulan :)

wiecej na ich temat nie wiem :)

ale zawsze są goooooooooogle

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-02-22 21:39:04

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cvg0s7$iuj$1@news.lublin.pl...

> Chciałabym się dowiedzieć coś więcej o nich, jeszcze ich nie wykupiłam i
> chciałam zapytać o zdanie i czy tak to właśnie się one nazywają jak wyżej
> napisałam..?

Ja biore te tabletki jako antykoncepcyjne i jestem z nich zadowolona:nie
tyje,troche spadlo mi libido,poza tym ok.

Magda

4. Data: 2005-02-22 21:43:14

Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> regulon, a nie regulan :)
> wiecej na ich temat nie wiem :)
> ale zawsze są goooooooooogle

Dziękuję bardzoo :)
Teraz już przynajmniej wiem pod czym szukać ;)
zastanawiam się tylko czy może ktoś z Was nie brał (braała - tak dla
poprawności:P)
i jakie są zdania na ten temat. Wiem, że mogą być różniaste skutki brania
tego, bo każda z Nas jest inna no i nie każdy organizm w ten sam sposób
reaguje ;)
hmm dziękuję Ci raz jeszcze ;) i serdecznie pozdrawiam

Luisia

5. Data: 2005-02-22 21:44:35

Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja biore te tabletki jako antykoncepcyjne i jestem z nich zadowolona:nie
> tyje,troche spadlo mi libido,poza tym ok.
>
> Magda

hmm libido mówisz.. mam nadzieję, że wszystko będzie ok ;)
pozdrawiam

Luisia

6. Data: 2005-02-22 21:54:50

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cvg930$raq$1@news.lublin.pl...

> hmm libido mówisz.. mam nadzieję, że wszystko będzie ok ;)
> pozdrawiam

:)
Ale wiesz,faktycznie malo osob bierze te leki,nawet moj ginekolog mowi ze
baaardzo rzadko je przepisuje.Mi zlecil je poprzedni lekarz i tak sie ich
trzymam,bo po Dianie mialam jazdy,wiec nie za bardzo jestem chetna do zmiany
tabletek,tak wiec obecny lekarz nadal mi je przepisuje.Zastanawiam sie tylko
co z nimi jest nie tak ze sa tak rzadko przepisywane.

Magda

7. Data: 2005-02-22 23:23:58

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cvg0s7$iuj$1@news.lublin.pl...
> Chciałabym się dowiedzieć coś więcej o nich, jeszcze ich nie wykupiłam

Tez je biore. Wczesniej bralam Diane, ale lekarz stwierdzil, ze leczenie juz
zakonczone (przez wiele lat borykalam sie z tradzikiem) i lepiej by bylo
mniejsza dawke hormonow brac.
Sknczylam dopiero drugie opakowanie. Na razie jedynym skutkiem ubocznym jest
wzmozone pocenie. Niezbyt mi sie to podoba i przy najblizszej wizycie nie
omieszkam poinformowac o tym mojego dr.
Pozdrawiam, Ada.

8. Data: 2005-02-23 10:11:36

Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka rzecze co nastepuje.:
> [...]
> zmiany tabletek,tak wiec obecny lekarz nadal mi je przepisuje.Zastanawiam
> sie tylko co z nimi jest nie tak ze sa tak rzadko przepisywane.

:) może to kwestija jest wieku/stanu zdrowia.. sama nie wiem, nie pytałam
dlaczego włąśnie te tableteczki (jakoś nie pomyślałam). Ale faktycznie
ciekawe.. Może to też być sprawa ceny? Następnym razem nie omieszkam zapytać
doktora :)
Oby było wszystko ok.. przecież muusi być, nie? ;)

Bardzo gorąco pozdrawiam ;)

9. Data: 2005-02-23 10:12:58

Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada rzecze co nastepuje.:
> [...]
> jest wzmozone pocenie. Niezbyt mi sie to podoba i przy najblizszej wizycie
> nie omieszkam poinformowac o tym mojego dr.
dzięki za odpowiedź ;)

10. Data: 2005-02-23 12:11:45

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cvhkrk$2u9$1@news.lublin.pl...

> :) może to kwestija jest wieku/stanu zdrowia.. sama nie wiem, nie pytałam
> dlaczego włąśnie te tableteczki (jakoś nie pomyślałam). Ale faktycznie
> ciekawe.. Może to też być sprawa ceny?

Kosztuje cosik ok 25zl.

Następnym razem nie omieszkam zapytać
> doktora :)

Jak zapytasz to napisz co odpowiedzial ok?

> Oby było wszystko ok.. przecież muusi być, nie? ;)

Pewnie :)

Pozdrawiam.Magda

torbiel
irinotekan
do neurologów - nieco długie, sorry
kiedy mozna robic badania po antybiotyku?
zatrucie metoklopramidem