torbiel

1. Data: 2005-02-22 18:11:21

Temat: torbiel
Od: "Mariusz" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi ktoś dokładnie opisać przystępnym językiem, co to jest torbiel?

2. Data: 2005-02-22 20:59:14

Temat: Re: torbiel
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Może mi ktoś dokładnie opisać przystępnym językiem, co to jest torbiel?

zwykle plyn zamkniety w kulistej, wloknistej otoczce. cos jak balon

3. Data: 2005-02-22 22:39:33

Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer <p...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik "Mariusz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> zwykle plyn zamkniety w kulistej, wloknistej otoczce. cos jak balon

Pewna osoba ma torbiel na nerce
pytanie czy to moze być pozostałosć od przeziembienia

i jeszcze jedno
czy Torbiekk moze mieć podłoże nowotworowe

4. Data: 2005-02-23 09:56:55

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od środka wysłanej nabłonkiem. inaczej jest to pseudocystis

> Pewna osoba ma torbiel na nerce
> pytanie czy to moze być pozostałosć od przeziembienia
Nie.

> czy Torbiekk moze mieć podłoże nowotworowe
Niektóre nowotwory np. jajnika mają bardzo często postać torbielowatą.
W nerce ogromna większość torbieli jest nienowotworowa, chociaż nie można
takiej możliwości wykluczyć. USG i inne badania obrazowe mają _całkiem
dobrze_ określać, które zmiany wymagają wycięcia i weryfikacji
histologicznej.

--
Krzysiek, EBP
Odpowiedzialnymi ludźmi są fałszywi prorocy opowiadający pokrzepiające

5. Data: 2005-02-23 12:30:45

Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> takiej możliwości wykluczyć. USG i inne badania obrazowe mają _całkiem
> dobrze_ określać, które zmiany wymagają wycięcia i weryfikacji

Ta torbiel wyszłą w czasie dokładnych badań jak pewnej osoby .
ta osoba była w szpitalu na całkiem inną sprawe , lekaż przy wypisie nic
specjalnego nie powiedział na ten temat

6. Data: 2005-02-24 19:45:57

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuńaki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cvht1l$lg1$1@inews.gazeta.pl...

> Ta torbiel wyszłą w czasie dokładnych badań jak pewnej osoby .
> ta osoba była w szpitalu na całkiem inną sprawe , lekaż przy wypisie
> nic
> specjalnego nie powiedział na ten temat

torbiele nerek najczesciej sa skutkiem zmian degeneracyjnych zwiazanych z
wiekiem. jesli nie sa duze to nie ma potzreby nic robic

7. Data: 2005-04-14 08:37:55

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Mariusz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> zwykle plyn zamkniety w kulistej, wloknistej otoczce. cos jak balon

irinotekan
do neurologów - nieco długie, sorry
kiedy mozna robic badania po antybiotyku?
zatrucie metoklopramidem
nos-pa, aspiryna a ciąża