tabletki antykoncepcyjne a zdrowie

21. Data: 2003-01-21 21:34:19

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne a zdrowie
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

No własnie, rozejrzyj się... Jaką grupę kobiet/dziewczyn masz wokół
siebie? Głównie młode, wykształcone/uczące się, z dostępem do a)
internetu, b) lekarzy do wyboru.
A teraz wyobraź sobie małe miasteczko i populację kobiet tam - ile z
nich bierze pigułki? A ile nie - z braku wiedzy, z braku pieniędzy (tak
tak, dla niektórych 20 PLN miesięcznie to może być sporo), z tego
powodu, że trudno się dostać do lekarza... A teraz pomyśl, ile w Polsce
jest takich małych miasteczek, wsi, 'gorszych' dzielnic w dużych
miastach. I porównaj tę populację ze swoim otoczeniem, po którym 'się
rozglądasz'.

--
Kami