taki maly-duzy problem (prosze o diagnoze)

1. Data: 2002-04-24 16:16:53

Temat: Re: taki maly-duzy problem (prosze o diagnoze)
Od: "S" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kurde czlowieku tez mam ostatnio takie dni ze nic nie robie tylko czytam
> grupy dyskujyjne

tylko ze ja mam to troche dluzej niz 2 lata i jakos samo nie chce przejsc

1. Data: 2002-04-24 16:17:42

Od: "S" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....to dawka podtrzymujaca x2
>
> nie dziekuj

bo i nie ma za co

mimo wszystko

1. Data: 2002-04-24 16:50:07

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo i nie ma za co

Moj drogi, dostawy to ja ci nie zalatwie,
bierz sie w garsc, lap telefon i poszukaj po kolegach.

im podziekujesz, wtedy juz bedzie za co.
ja tylko naprowadzam, pomaga znalezc kierunek.
dzialalnosci operacyjna to juz nie jest moja sprawa

no cos musisz zrobic.
samo nic nie przyjdzie

powodzenia
rw

1. Data: 2002-04-25 01:38:47

Od: "Voyt" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik remo <r...@o...pl> > > bo i nie ma za co

> [...]
>
> im podziekujesz, wtedy juz bedzie za co.
> ja tylko naprowadzam, pomaga znalezc kierunek.
> dzialalnosci operacyjna to juz nie jest moja sprawa

Może na Allegro mają ;-)

1. Data: 2002-04-25 04:20:26

Od: "H. M." <u...@n...this.time> szukaj wiadomości tego autora

remo napisał w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
|Witam,
|
|no diagnoza, solution !
|wez speeda, jak nie pomoze, to zwieksz dawke.
|jak znajdziesz swoj rozmiar to bierz juz tylko na podtrzymanie.
|jak masz jakies uroczystosci (urodziny, sobota) to dawka podtrzymujaca x2
to mial byc zart?

|rw
.H.e.rbi...

1. Data: 2002-04-25 10:36:56

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .H.e.rbi...

Pozwolę sobie na cytat ze strony http://www.psphome.htc.net.pl/reguly_akronimy.html :

Skróty e-poczty (akronimy) to z jednej strony pozostałość po trudnych czasach braku
pamięci w komputerach i ograniczania do minimum
ilości przesyłanych bitów, a z drugiej fetysz internetowych subkultur, skorych do
podziału użytkowników na wtajemniczonych i
niewtajemniczonych.

Tam nie ma takiego akronimu.
Ja nie wiem co to znaczy.
Ja bardzo proszę o wyjaśnienie.
Ja bardzo chcę być wtajemniczony.

rw

1. Data: 2002-04-25 12:08:57

Od: "go" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest depresja czy cos innego? Jak sobie samemu z tym
> poradzic?

Było juz coś o witaminkach i lekarzach, to nie bedę powtarzał ...
A jak od nich wrócisz to poczytaj Branden'a, np. "Sztuka świadomego zycia"
czy jakoś tak.
Mnie pomogło ;)

Andrzej

1. Data: 2002-04-25 15:37:46

Od: "Solo" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak od nich wrócisz to poczytaj Branden'a, np. "Sztuka świadomego zycia"
> czy jakoś tak.
> Mnie pomogło ;)

Co to znaczy pomoglo? Pozbyles sie stanu ogolnego znudzenia zyciem?

Solo

1. Data: 2002-04-25 19:59:22

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Solo"

> Co to znaczy pomoglo? Pozbyles sie stanu ogolnego znudzenia zyciem?

Czy można się znudzić życiem ???
My Got! - doba jest co najmniej 3x za krótka !:)
I ile rzeczy do zrobienia, książek do przeczytania, krajów do zwiedzenia,
kwiatów do posadzenia:)
Nie mówię już o przyjaciołach, dzieciach, psach, kotach i całej reszcie
Rzeczywistości.
Nie wspomnę nawet o tajemnicach Kosmosu, głębinach oceanów, wnętrzu atomu i
komórki, światach równoległych;)
I tylko CZASu, czasu brak.. ech;)
Eva

1. Data: 2002-04-26 14:59:00

Od: "go" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy pomoglo? Pozbyles sie stanu ogolnego znudzenia zyciem?
>
> Solo

Zgadłeś :)

Andrzej

Problem