taki maly-duzy problem (prosze o diagnoze)

1. Data: 2002-04-23 19:55:27

Temat: taki maly-duzy problem (prosze o diagnoze)
Od: "S" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze bylo juz pare takich postow z podobnym
tekstem bo czytam ta grupe od jakiegos czasu
w nadziei ze mi to w czyms pomoze, ale nie pomoglo..
no wiec standardowo: nic mi sie nie chce, ani czytac
czytac, ani pisac, ani rozmawiac z ludzmi, nie mam
tez za duzo rozrywek, nie chce mi sie nigdzie lazic,
nie chce mi sie ogladac filmow czy np.grac w jakies
gry (wlasciwi to nie ma gry ktora by mnie zainteresowala
przez dluzszy czas a jeszcze jakies 2 lata temu potrfilem
siedziec przed gra caly dzien) siedze sobie biernie przed
komputerem i czytam (o ile mi sie chce) grupy dyskusjne.
Rok temu zdarzaly sie dni, ze wlaczalem jakas muzyke
i gapilem sie tepo w monitor, chodzilem jakis zamroczony,
zmeczony, po poludniu chcialo mi sie spac za to w nocy
nie moglem zasnac. W tym roku jest juz lepiej ale czasami
zdarza sie takie otepienie, jakas pustka w glowie
(biore melatonine wiec ze snem nie mam juz takich
klopotow jadnak przez caly dzien mimo ze niby
spalem 7-8godzin czuje jakies zmeczenie)
Sa dni w ktore nie moge sie skupic,moge czytac
jakis tekst i chwile pozniej nie pamietam dokladnie
czego dotyczyl, np. na matematyce przytrafilo mi sie pare
razy ze nie bylem w stanie od razu wykonac dzialania
w stylu 5+3.
Mozna by jeszcze cos napisac ale chyba i tak pomotalem.
Czy to jest depresja czy cos innego? Jak sobie samemu z tym
poradzic?

1. Data: 2002-04-23 20:13:28

Temat: Re: taki maly-duzy problem (prosze o diagnoze)
Od: "Solo" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Niestety nie znam rozwiazania Twojego problemu, ale mam dokladnie to samo. i
to od dawna. zaczalem ostatnio zmuszac sie do robienia czegokolwiek. biegam,
plywam, zajmuje sie bardziej pracą itd... nie wiem na ile to pomoze, ale
przynajmniej nie mysle o tym bagnie przez chwile. moze faktycznie trzeba
poprostu przestac sie nad tym zastanawiac bo przeciez im wiecej o tym
myslisz tym wiecej czasu przelatuje Ci przez palce.

Jedyne czego jestem pewien to to, ze nie mozesz pogodzic sie z takim stanem
bo przeciez zyje sie tylko raz :)

Pozdrawiam

Solo

1. Data: 2002-04-23 20:30:41

Od: "Łukasz" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

S napisał(a) w dniu 23 kwi 2002 tak:

> Mozna by jeszcze cos napisac ale chyba i tak pomotalem.
> Czy to jest depresja czy cos innego? Jak sobie samemu z tym
> poradzic?

IMO - jeden z etapow dojrzewania.

Zawsze mozna udac sie do lekarza, ktory powinien zrobic badanie i
stwierdzic czy nie brakuje ci jakis wytaminek etc. Jesli w tym lezy
problem to rozwiazanie jest proste - bierz multiwitamine :-)

Jest takie powiedzenie: w zdrowym ciele, zdrowy duch. Mialem podobny
problem. Nic mi sie nie chcialo. Powoli przestawalo mnie interesowac
moje dotychczasowe hobby - informatyka. Nic nie chcialo mi sie robic,
tylko lezec i spac. Choc to tez nie bylo rozwiazaniem gdyz
lezenie/spanie tez mnie w pewnym stopniu meczylo. Rozwiazanie samo
przyszlo. Zapisalem sie na silownie. Trening wplynal na mnie
pobudzajaca. Czuje sie teraz zdrowszy, weselszy, odnowiony :-).
Znajdz sobie jakies hobby. Najlepiej zwiazane ze sportem.

Ponoc melatonina nie jest szkodliwa, ale nie sadze aby zazywanie jej
twoim wieku (wnioskuje, ze jestes uczniem) bylo odpowiednie.

Bardzo wazny jest sen. W koncu on nas regeneruje.
Łukasz [l...@t...pl]
Ideałem mężczyzny jest kobieta, której nigdy nie może znaleźć.

1. Data: 2002-04-23 20:47:55

Od: "S" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponoc melatonina nie jest szkodliwa, ale nie sadze aby zazywanie jej
> twoim wieku (wnioskuje, ze jestes uczniem) bylo odpowiednie.

dlaczego?
(mam 20lat)

1. Data: 2002-04-24 04:44:42

Od: "Łukasz" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

S napisał(a) w dniu 23 kwi 2002 tak:

> dlaczego?
> (mam 20lat)

Sprobuj zasypiac bez wszelkiego rodzaju "wspomagania".
IMO najlepszy jest naturalny sen. Nie jest on wcale taki trudny do
osiagniecia. Czasem wystarczy okno otworzyc ma pare minut, aby pokoj
przewietrzyc i juz sie nam zasypia lepiej.
Łukasz [l...@t...pl]
Brakujące ogniwo między zwierzęciem i człowiekiem to właśnie my.

1. Data: 2002-04-24 07:23:18

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Czy to jest depresja czy cos innego? Jak sobie samemu z tym poradzic?

Tutaj nikt Ci diagnozy nie postawi. I dlaczego chcesz sobie z tym radzić
sam? Są przecież specjaliści od takich trudności. Może rzeczywiście masz
zaburzenia równowagi biochemicznej, awitaminozę, tarczycę, guza przysadki
skutkujące obniżeniem nastroju, depresją, może masz depresję psychotyczną.
Jak sobie więc wyobrażasz zrobienie badań laboratoryjnych, testowych,
zebranie anamnezy na grupie dyskusyjnej???
Dorrit

1. Data: 2002-04-24 08:11:30

Od: "tomasz dudzisz" <e...@o...express.ds1.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Mozna. Wyrzuc komputer. Spacery przed snem - pomysly na
zycie przyjda same.

1. Data: 2002-04-24 13:29:41

Od: "Rafal Baranowski" <R...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaburzenia równowagi biochemicznej, awitaminozę, tarczycę, guza
przysadki

A Ty niby nie masz tarczycy?;-)

Raf.

1. Data: 2002-04-24 14:16:25

Temat: Odp: taki maly-duzy problem (prosze o diagnoze)
Od: "qwert" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik S <s...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa4dvv$2c$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Mozna by jeszcze cos napisac ale chyba i tak pomotalem.
> Czy to jest depresja czy cos innego? Jak sobie samemu z tym

kurde czlowieku tez mam ostatnio takie dni ze nic nie robie tylko czytam
grupy dyskujyjne
a poza tym nic mi sie nie chce. nie wiem czy komp przypadkiem nie oglupia ,
moze to buczenie
wplywa jakos na ludzi .
pozdrawiam i zycze abys to przelamal. najlepiej chyba rzeczywiscie nie
wlaczac kompa ale
to bardzo trudne

pozdraiwam
qwert

1. Data: 2002-04-24 15:29:01

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

no diagnoza, solution !
wez speeda, jak nie pomoze, to zwieksz dawke.
jak znajdziesz swoj rozmiar to bierz juz tylko na podtrzymanie.
jak masz jakies uroczystosci (urodziny, sobota) to dawka podtrzymujaca x2

nie dziekuj

rw

Problem
Co robic?